دریافت پرسشنامه شخصیت خودشیفته آمز (NPI-16)

دریافت پرسشنامه شخصیت خودشیفته آمز (NPI-16)
نوع فایل
word
حجم فایل
17kb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دریافت پرسشنامه شخصیت خودشیفته آمز (NPI-16)

کاربران گرامی ، محتوای این فایل پرسشنامه شخصیت خود شیفته آمز (NPI-16) با فرمت ورد در ۲ صفحه می باشد که با بهترین کیفیت توسط تیم وب سایت ما تهیه و تدوین گردیده است.

پرسشنامه شخصیت خودشیفته آمز (NPI-16)

این پرسشنامه دارای ۱۶ جفت عبارت بوده و هدف آن سنجش ویژگی های شخصیت خودشیفته است. طیف پاسخگویی آن بدین صورت است که متشکل از جفت گویه هایی است که پاسخ دهنده باید یکی از آنها را انتخاب نماید. از آن جا که خود شیفتگی رویکردی تک بعدی دارد و استفاده از پرسش نامه های طولانی کاربرد بالینی و پژوهشی مناسبی ندارند، لذا معرفی پرسش نامه های کوتاه الزامی به نظر می رسد. پرسش نامه شخصیت خود شیفته ابزار خودسنجی کوتاهی برای سنجش ویژگی های خود شیفتگی در گروه های غیربالینی می باشد.

خود شیفتگی که یکی از مفاهیم قدیمی در روان شناسی به ویژه مکتب روان تحلیل گری است امروزه هم به عنوان نوعی اختلال در سطح بالینی و هم به عنوان صفت شخصیتی در سطح غیربالینی موضوع مورد تحقیق در ادبیات پژوهشی است .خود شیفتگی سبکی از شخصیت است که با ویژگی هایی هم چون خودبزرگ بینی، تخیلات افراطی در مورد قدرت، زیبایی و موفقیت، حساسیت زیاد نسبت به انتقاد و احساس بی نظیر بودن مشخص می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

دریافت پرسشنامه شخصیت خود شیفته آمز (NPI-16)

پایایی و روایی: دارد (فارسی)

نوع فایل: word

تعداد صفحات:۲

منبع: دارد

تفسیر و نمره گذاری: دارد

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.