سازوکارهای نشاط آفرینی در مدارس ppt

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 8,800 تومان٪41 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این پست دانلود فایل پاورپوینت با موضوع : سازوکارهای نشاط آفرینی در مدارس می باشد که با فرمت ppt در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

سازوکارهای نشاط آفرینی در مدارس ppt:

محتوای اسلاید ۷

ایجاد نشاط در مدرسه

شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم  است ،تغذیه خوب محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد شادابی در مدرسه باعث رشد و شکوفایی در همه ابعاد وجودی یک دانش اموزمیشود .درمحیط شاد ذهن بچه پویا زبانش گویا و استعدادش شکوفا میشود.

محتوای اسلاید ۸

*شاداب سازی ظاهر مدرسه از جمله کارهایست که استرس و ا ضطراب دانش اموز را ازبین میبرد و دانش اموز را با محیطی سرشار از ارامش مواجه میکند برای ایجاد این  حس ارامش کارهایی لازم است از جمله

*زیباسازی شکل ظاهری کلاس و مدرسه مانند کشیدن نقاشی های رنگارنگ روی دیوارها کاشت گل و گیاه وساختن سازهایی برای بازی و سرگرمی .. نقش محیط در شادی دانش اموزان به حدی مهم است که نمیشد  ان را نادیده گرفت اما نقش معلم نیز به اندازه محیط یادگیری مهم بوده

*لازم است معلمان ظاهر مناسب خود را حفظ کنند لباسهای متنوع بپوشند همیشه لبخند برلب داشته باشند یادگیری خوب را فدای نمره نکنند و در کل فضای کلاس را مملو از ارامش کنند چرا که دانش اموز زمانی مباحث را می اموزد که اسودگی خیال داشته باشد و معلم را همجون دوست خود بداند.

محتوای اسلاید ۱۱

عوامل ایجاد شادی در مدرسه از منظر صاحب نظران خارجی

کولیت کلی معتقداست مدرسه باحکایت از دانش اموزان باعث افزایش خوداگاهی و حس استقلال و شایستگی در انها میشود.
تالبوت بیان میکند که چگونه ارتباط در مدرسه عامل اصلی سلامت روانی و ایجاد شادی در دانش اموزان است بطوری که احساس دلبستگی به مدرسه در نوجوانی با میزان ارتکاب بزهکاری و خشونت رابطه معکوس دارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.