فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ دکتر مسعود نیکوکار

فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ دکتر مسعود نیکوکار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 12,000 تومان٪20 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش باکیفیت ترین و جامع ترین فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ دکتر مسعود نیکوکار (حسابداری، اقتصاد، مدیریت صنعتی، بازرگانی، بیمه، دولتی) در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

شما دانشجویان گرامی با مطالعه این فایل می‌توانید رابطه ریاضیات با سایر علوم را درک کنید و با کاربردهای اساسی آن در مدیریت آشنا شوید.

مباحث و فصول فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ مسعود نیکوکار:

فصل ۱: بردارها

فصل ۲: جبر ماتریس، دترمینان و معکوس ماتریس

فصل ۳: دستگاه معادلات خطی

فصل ۴: توابع چند متغیره، مشتقات جزیی

فصل ۵: کاربردهای مشتقات جزئی، ماکسیمم و مینیمم

فصل ۶: انتگرال و روش های انتگرال گیری

فصل ۷: کاربرد انتگرال معین

فصل ۸: معادلات دیفرانسیل معمولی

فصل ۹: معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم

معرفی فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ دکتر مسعود نیکوکار

با توجه به اینکه ریاضیات و کاربردهای آن یکی از دروس انکارناپذیر در تمامی رشته‌های دانشگاهی است و تقریبا دانشجویان همه رشته‌ها یک الی چند درس حاوی موضوعات ریاضی را در دوران دانشگاه خود تجربه خواهند نمود، اهمیت و لزوم فایلی که جایگاه و کاربرد ریاضیات را به طور تخصصی مورد بررسی قرار دهد دوچندان خواهد شد.

در واقع دانشجویان حسابداری، اقتصاد، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی با درسی تحت عنوان ریاضیات و کاربرد آن مواجه می‌شوند که هدف از این مبحث درسی ارائه‌ی ریاضی و آمار، ریاضی و آمارکاردانی به کارشناسی است، تا دانشجویان کاربرد مباحث ریاضی را که در درس‌های گذشته خوانده‌اند بهتر درک کنند.

ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ مطابق با آخرین سرفصل‌های ارائه شده از طرف وزارت علوم و تحقیقات برای دانشجویان محیا شده است. در این فایل هر فصل با زبانی شیوا و روان مباحث را برای درک بهتر مثال‌هایی ساده بیان می‌کند. در انتهای هر فصل تعدادی سوال آورده شده که برای فرایند یادگیری مفید است.

هدف ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ آموزش و بازآموزی فنونی است که در دوره‌های مقدماتی ریاضی مورد بحث قرار می‌گیرد و همچنین آشنایی با کاربرد این روش‌ها و فنون در مسائل تربیتی.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.