نقد و بررسی رمان ملت عشق

نقد و بررسی رمان ملت عشق
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی محتوای این فایل ، پاورپوینت نقد و بررسی رمان ملت عشق می باشد که در قالب ppt در ۱۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

درباره‌ی کتاب ملت عشق

ملت عشق نامی است که در ایران برای کتاب الیف شافاک متداول شده است. در ترکیه این کتاب با عنوان «چهل قانون عشق» شناخته می شود. ملت عشق در سال ۲۰۱۰ به صورت هم‌زمان به دو زبان انگلیسی و ترکی منتشر شد. این کتاب تاکنون بیش از ۵۰۰ بار در ترکیه تجدید چاپ و به بیش از ۳۰ زبان زنده ترجمه شده و توانسته رکورد پرفروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه را نیز به دست آورد.

خلاصه کتاب:

کتاب ملت عشق، دو داستان را به صورت موازی پیش می‌برد. داستان اول مربوط به زندگی زنی به نام الا است که در شرف چهل سالگی بوده و سه فرزند دارد و رابطه خوبی با همسرش ندارد و بارها همسرش به او خیانت کرده است.

الا قبل از مطالعه رمان کفر دلپذیر، معتقد بود که عشق فقط احساسی آنی است و زودگذر و در زندگی چیزهایی مهم تر از عشق وجود دارند ولی با خواندن رمان، متوجه وجود عشق واقعی شده و از خدا می خواهد تا عشق حقیقی را به او نشان دهد. در طول خواندن رمان، بسیار درباره نویسنده آن کنجکاو می شود و با ارسال ایمیلی با او درباره کتاب صحبت می کند و همین ایمیل ها باعث می شود که الا عاشق عزیز شده و به خاطر او فرزندان و همسرش را ترک کرده و به عزیز بپیوندد ولی متاسفانه بعد از یک سال، عزیز به دلیل بیماری سخت، از دنیا می رود….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.