پاورپوینت اختلالات جنسی در کودکان

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
11mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 7,800 تومان٪20 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل جامع ترین پاورپوینت اختلالات جنسی در کودکان می باشد که با فرمت ppt در ۱۹ اسلاید قابل ویرایش بصورت صوتی با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت اختلالات جنسی در کودکان

زندگی جنسی شامل ۵ لایه ی :

هویت جنسی ، نقش یابی جنسی ، تمایل جنسی ، جهت گیری جنسی و عملکرد جنسی است . در هر یک از این لایه ها می تواند اختلالاتی موجود باشد.از آنجایی که موضوع مورد بحث ما پیرامون اختلالات جنسی در کودکان است.

ما بیشتر به لایه مرتبط با این موضوع یعنی لایه ی:

هویت جنسی

می پردازیم و به مختصر تعریفی از سایر لایه ها می پردازیم.

۱_ هویت جنسی

هویت جنسی که از سنین ۳ و ۴ سالگی شروع می شود، احساس ماست از اینکه ما متعلق به چه جنسی هستیم.  یعنی صرف نظر از اینکه ژنتیک جنسی و آناتومی جنسی ما چه چیز باشد.هویت ما مربوط به احساس ما از زن یا مرد بودنمان است

اختلالات هویت جنسی

وقتی بین هویت جنسی که فرد حس می کند و کالبد او هماهنگی نباشد او خود را فردی متعلق به جنس مخالف می داند که اسیر در این کالبد است و اختلال در هویت جنسی  پدید می آید : این افراد می خواهند از شر اندامهای تناسلی خود خلاص شوند و از اینکه مجبورند در این کالبد محبوس باشند افسرده شده و حتی به خودکشی فکر می کنند.

این افراد لباس جنس مخالف را می پوشند و اکثرا به کسانی که از نظر آناتومی همجنس آنها هستند تمایل جنسی نشان می دهند ولی اشتغال ذهنی عمده ی آنها بیش از اینکه به امیال جنسی معطوف باشند به زندگی کردن به عنوان فردی مخالف با کالبد جسمی خود و خلاص شدن از شر اندامهای تناسلی شان است.( در مدل زاکربرادی و کواتیس ، یک عامل عمومی که اضطراب کودک را افزایش داده و عوامل اختصاصی که به صورت پویا در درون خانواده یا کودک وجود دارند،به عنوان علل اصلی اختلال هویت جنسی معرفی شدند.)

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.