پاورپوینت استراتژی های هوانوردی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 14,000 تومان٪30 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل دانلود جامع ترین تحقیق پاورپوینت استراتژی های هوانوردی می باشد که با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت استراتژی های هوانوردی:

محتوای اسلاید ۷

„استراتژی های رقابتی پورتر مفهوم مزیت رقابتی پایدار به شکل جدی در سال ۱۹۸۵ از سوی پورتر و در چارچوب انواع استراتژی های رقابتی برای رسیدن به مزیت رقابتی بلند مدت ارائه شد. بر این اساس وی استراتژی های تمایز، تمرکز (تقسیم بازار) و رهبری قیمت تمام شده (رهبری هزینه ها) را به عنوان استراتژی های عمومی رقابتی مطرح نمود.

بدین ترتیب که استراتژی تمایز در جهت ارائه محصولات متفاوت (با کیفیت یا کارایی بیشتر) است و بنگاه از طریق استراتژی رهبری هزینه ها به ارائه محصولات با قیمتی پائین تر از رقبا می پردازد و بدین وسیله یکی از دو استراتژی فوق را در بخش هایی از بازار اعمال می نماید ( استراتژی تمرکز). از دیدگاه پورتر این استراتژی ها مادامی منجر به موفقیت خواهد شد که توام با ارزش آفرینی برای مشتریان باشد.

محتوای اسلاید ۱۰

„طبقه بندی شرکت های هواپیمایی بر مبنای مدل های کسب و کار

„با توجه به موارد بیان شده، مدل کسب و کار شرکت های هواپیمایی را می توان در چهار سطح تفکیک نمود:

„شرکت های فاقد الگوی کسب و کار:

شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده نرخ های بالا با کیفیت و تنوع پایین خدمات که ناتوان در اتخاذ استراتژی تمایز یا رهبری قیمت تمام شده هستند.

„شرکت های هواپیمایی کم هزینه:

شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده نرخ های پائین و خدمات اساسی زمینی و پروازی که استراتژی رهبری در قیمت تمام شده را اتخاذ می کنند. ایرآسیا، ساوس وست ایرلاینز و رایان ایر از جمله شرکت های برتر با تاکید بر مدل کسب و کار کم هزینه می باشند. اقدام این شرکت ها در خرید صدها فروند هواپیما در دوران رکود صنعت هواپیمایی نشان از استحکام و دستاوردهای قابل توجه این مدل دارد.

„شرکت های هواپیمایی خدمات گرا:

شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده نرخ های بالا و خدمات با کیفیت و تنوع بالا که استراتژی تمایز را اتخاذ می کنند. در این راستا شرکت های هواپیمایی مالزی، قطر، سنگاپور، ال نیپون، های نان، کثی پاسیفیک و آسیانا برترین حامل های هوایی هستند که با پیروی از استراتژی تمایز بالاترین سطح کیفیت خدمات را در بازارهای جهانی حمل و نقل هوایی عرضه می نمایند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.