پاورپوینت با موضوع معجزات قرآن

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
18mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 7,800 تومان٪22 تخفیف

کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین تحقیق پاورپوینت با موضوع معجزات قرآن بهمراه پاورپوینت اعجاز در قران کریم می باشد که با فرمت ppt در ۴۷ و ۱۱ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت با موضوع معجزات قرآن:

جنین شناسی

یک جنین هفت میلیمتری در هفته هفتم بارداری است این جنین در بارداری بیرون از رحم در حال آماده سازی توسط محققین برای جاسازی در رحم است.

یک زالو است که یک جسم ده میلی متری معادل یک دهم سانتی متر است.

تقریبا مشاهده آن ها  با چشم غیر مسلح کمی سخت است و در زمان نازل شدن قرآن علم جنین شناسی و رادیولوژی به شکل امروزه گسترش نیافته بود.

سوره مومنون آیه ۱۴

ثُمَّ خَلَقْنَا النُّطْفَهَ عَلَقَهً فَخَلَقْنَا الْعَلَقَهَ مُضْغَهً فَخَلَقْنَا الْمُضْغَهَ عِظَامًا فَکَسَوْنَا الْعِظَامَ لَحْمًا ثُمَّ أَنشَأْنَاهُ خَلْقًا آخَرَ فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ ﴿۱۴﴾سپس نطفه را به صورت علقه (خون بسته) و علقه را به صورت مضغه (چیزی شبیه گوشت جویده) و مضغه را به صورت استخوانهائی در آوردیم، از آن پس آن را آفرینش تازه‏ای ایجاد کردیم، بزرگ است خدائی که بهترین خلق کنندگان است!

  • کلمه عَلَقَهً در عربی یکی از معانی آن زالو است
  • قرآن کریم نیز جنین انسان را به زالو تشبیه کرده است
  • زیرا جنین انسان از زمانی که از دیواره رحم آویزان است تا بعدها به وسیله جفت از خون مادر تغذیه می کند و شکل آن نیز در ابتدا دقیقا مشابه زالو است
  • یکی دیگر از معانی الْعَلَقَهَ چیز آویزان است
  • که این تشبیه قرآن نیز بسیار دقیق است زیرا جنین از ابتدای شکل گیری تا شکل گیری و بزرگتر شدن جفت که مواد غذایی را به آن میرساند از دیواره رحم آویزان است.

تصویر زیر مربوط به یک جنین ۶ هفته ای با اندازه نیم میلی متر است که از دیواره رحم آویزان شده

جنین از هنگامی که شکل می گیرد مثل زالو از دیواره رحم آویزان می شود و از خون مادر تغذیه می کند و تمام تشبیه های قرآن کریم دقیقا درست هستند….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.