پاورپوینت ترجمه فصل ۳ کتاب جهان مشاور

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,800 تومان٪27 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل دانلود جامع ترین پاورپوینت ترجمه فصل ۳ کتاب جهان مشاور (باید ها و نباید های مشاوران) می باشد که با فرمت ppt در ۴۳ اسلاید قابل ویرایش با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت ترجمه فصل ۳ کتاب جهان مشاور شامل:

محتوای اسلاید ۳

  • استانداردهای این حرفه:
  • اخلاق، اعتبار، اعتبار، و شایستگی های چند فرهنگی/عدالت اجتماعی

سال ۱۹۷۶ بود، و من در یک مرکز بهداشت روان به عنوان یک درمانگر سرپایی کار می‌کردم و به مراجعه‌کننده‌ای می‌رفتم که شناخته شده بود تا ۵۰ بار اقدام به خودکشی جدی کرده است. هرگز فراموش

نمی کنم که در پایان یک جلسه، او به من نگاه کرد و گفت: «می روم خودمو بکشم» و بیرون رفت. من بلافاصله دویدم تا سرپرستم را بیاورم که گفت: «سوار ماشین من شو» و چیز بعدی که می‌دانستم در تعقیب و گریز ماشین دنبال مشتریم هستیم. ما به او رسیدیم، تقریباً مجبورش کردیم به مرکز برگردد و برخلاف میلش او را در بیمارستان بستری کردیم. همانطور که ما همه این کارها را انجام می دادیم، من در مورد اخلاقیات تعقیب و گریز ماشین و بازگرداندن او به مرکز فکر می کردم. من همچنین به حواشی قانونی فکر کردم که اگر کاری انجام نداده بودیم و خطر خودکشی احتمالی را داشتیم، از تعهد اخلاقی خود چیزی نگویم!

پس از دریافت دکترای خود در زمینه آموزش مشاوره، عضو هیئت علمی یک کالج کوچک در نیوهمپشایر شدم. من در آزمون سراسری گواهینامه مشاور شرکت کردم و مشاور رسمی کشور شدم. چند سال بعد، به عنوان یک روانشناس در نیوهمپشایر و ماساچوست در نزدیکی آن درخواست مجوز دادم. هر دو هیئت صدور مجوز ایالتی به من سختی دادند و گفتند مدرک من در زمینه مشاوره است، نه روانشناسی، و نه از مدرسه ای که توسط انجمن روانشناسی آمریکا معتبر است.

محتوای اسلاید ۱۰

رفتار صحیح اخلاقی چیست؟

% اخلاقی

  • ۱۵. ارائه مشاوره از طریق اینترنت
  • ۱۶. در آغوش گرفتن مشتری
  • ۱۷. عدم عضویت در انجمن حرفه ای
  • ۱۸. مشاوره نوجوان باردار بدون رضایت والدین
  • ۱۹. به مشتری خود بگویید که از دست او عصبانی هستید
  • ۲۰. به اشتراک گذاری اطلاعات محرمانه با مدیریت سرپرست
  • ۲۱. تضمین رازداری برای زوجین و خانواده ها .
  • ۲۲. خودداری از تشخیص برای محافظت از مراجعه کننده از طرف شخص ثالث
  • و …

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.