پاورپوینت حقوق اساسی ۳ با عنوان نظام انتخاباتی آفریقای جنوبی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت درس حقوق اساسی ۳ با عنوان نظام انتخاباتی آفریقای جنوبی می باشد که با فرمت ppt در ۸ اسلاید بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت درس حقوق اساسی ۳ ، متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

مقدمه

تا پیش از سال ۱۹۹۴ میلادی که نظام آپارتاید هنوز بر آفریقای جنوبی حکومت می کرد انتخابات هایی در این کشور برگزار شده است. به طور کلی سابقه برگزاری انتخابات در این سرزمین به زمانی برمی گردد که انگلیسی ها وارد سرزمین های جنوب آفریقا شده و آرام آرام سیستم های حکومتی خود را در آن تثبیت کردند. در سال ۱۸۵۳ میلادی بود که این سرزمین توسط نمایندگان دولتی اداره شد. اما در واقع از سال ۱۹۱۰ میلادی بود که نمایندگان در ساختاری شبیه انتخابات تعیین می شدند. می توان گفت که تا سال ۱۹۹۴میلادی – که مردم سیاه پوست آفریقای جنوبی به رهبری”نلسور ماندلا” توانستند نظام آپارتاید را ساقت کنند- هیچ گونه انتخابات آزادی در این سرزمین ستم کشیده برگزار نشد و همواره سایه سنگین نژادپرستی بر سیاهپوستان اکثریت تحمیل می شد.

دانلود پاورپوینت حقوق اساسی ۳ با عنوان نظام انتخاباتی آفریقای جنوبی

هنگامی که پایه های حکومت نژادپرستی سفید پوستان در آفریقای جنوبی سست شد، از سال ۱۹۹۰ میلادی شرایط برای برگزاری نخستین انتخابات آزاد و همگانی در این کشور فراهم آمد. بدین ترتیب نخستین انتخابات آزاد و همگانی آفریقای جنوبی در سال ۱۹۹۴میلادی برگذار شد. آفریقای جنوبی در مدت ۱۷ سال و از سال ۱۹۹۴ میلادی تا ۲۰۱۸ میلادی، هشت انتخابات بزرگ و سراسری برگزار کرده است. انتخاب سراسری سال۲۰۱۹ آفریقای جنوبی در روز ۸ ماه مه ۲۰۱۹ در آفریقای جنوبی برگزار شد تا نمایندگان ملی آفریقای جنوبی انتخاب شوند. در نهایت کنگره ملی آفریقا به رهبری سیریل رامافوسا، رئیس جمهور کنونی، به پیروزی رسید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.