پاورپوینت درس اخلاق اسلامی با موضوع شبکه های مجازی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
150KB
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت درس اخلاق اسلامی با موضوع : شبکه های مجازی می باشد که با فرمت ppt با قابلیت ویرایش در ۱۶ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت درس اخلاق اسلامی با موضوع شبکه های مجازی:

فضای مجازی یکی از عرصه­ های جنگ نرم، نفوذ و شبیخون فرهنگی است. بازی­های رایانه ای، سایت­های اینترنتی، نرم افزارهای کاربردی و… از جمله بسترهایی هستند که در فضای مجازی از اهمیت بسزایی برخوردارند.

با توجه به تاثیرگذاری شبکه­ های اجتماعی بر اندیشه، احساس و رفتار مخاطبان و استحاله فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و … کاربران بر آن شدیم ضمن بررسی اجمالی انواع و ماهیت این بستر، نگاهی کلی به علل محبوبیت شبکه­ های به اصطلاح اجتماعی و برخی از مهمترین رویکردهای این شبکه­ ها بیاندازیم. همچنین به معرفی برخی از شبکه های مفید خواهیم پرداخت.

این شبکه ها، نسخه ی پیشنهادی کشورهای غربی برای جوامع خودشان هستند که روابط خانوادگی در آنان اهمیتی ندارد و افراد به دلیل سلطه فردگرایی در تنهایی به سر می برند و استفاده از آن با همان کاربرد در کشور ما ایران، ضربه ای مهلک بر پیکره ی این کانون است که بی اعتمادی، خیانت، سردی روابط، انحراف و ابتذال اخلاقی، ترویج سبک زندگی غربی، ارزش یافتن نیازهای کاذب، شکسته شدن حریم خصوصی افراد و سوء استفاده از آنها، اعتیاد به آنها و پرخاشگری افراد را در پی دارد.

«مایکل آیزنشتاد» کارشناس نظامی آمریکا در گزارشی منتشر کرده است: دشمنان ایران بیشتر از توپخانه، سلاح و چیزهایی از این دست، به گسترش ارزش های فرهنگی ای که باعث فساد اخلاقی می شوند احتیاج دارند. فشار تحریم ها باید با ابزار نظامی و اطلاع رسانی و قدرت نرم تکمیل شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.