پاورپوینت درس حقوق سازمان های بین المللی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
9mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 7,000 تومان٪42 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت درس حقوق سازمان های بین المللی با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

فهرست مطالب پاورپوینت درس حقوق سازمان های بین المللی :

پیشگفتار

سازمان ملل متحد چه می کند؟

چرا به سازمان ملل متحد نیاز داریم؟

ماهیت جامعه ملل

شکست جامعه ملل و علل آن

دلایل عدم موفقیت جامعه ملل

نمایندگی جهانی

امنیت دسته‌جمعی

صلح‌طلبی و خلع سلاح

بخشی از متن :

جامعه ملل متحد و علل شکست آن

پیشگفتار

نقش اصلی سازمان ملل متحددر ترویج صلح و امنیت، توسعه و حقوق بشر در جهان، ۱۰ دسامبر ۲۰۰۱ ،هنگامی که جایزه نوبل صلح در صدمین سالگرد ایجادآن،به این سازمان و دبیرکل آن اهدا گردید، به رسمیت شناخته شد. امروز، همه ملت  های جهان در فعالیت های این نهاد بین المللی، که وقف خدمت به بشریت است، شرکت می کنند. با این حال و با وجود سابقه درخشان آن در جهان، هنوز سوال های بسیار و برخی سوء تفاهم ها در ارتباط با کار آن وجود دارد. در این صفحات به بعضی از سوال هایی که بیشتر درباره سازمان ملل متحد کنونی پرسیده می شود، جواب داده شده است…

سازمان ملل متحد، سازمان بین المللی منحصر به فردی متشکل از ۱۹۲ کشور مستقل و نماینده عملا همه کشورهای جهان است* که پس از جنگ جهانی دوم به منظور حفظ صلح و امنیت بین المللی، توسعه روابط دوستانه بین ملت ها و ترویج پیشرفت اجتماعی، معیارهای زندگی بهتر و حقوق بشر بنا نهاده شد. کشورهای عضو سازمان براساس اصول منشور ملل متحد،یعنی معاهده ای بین المللی که حقوق و وظایف آنها را به عنوان اعضای جامعه جهانی به روشنی شرح می دهد، به یکدیگرمتعهد هستند….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.