پاورپوینت درس مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت درس مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته با موضوع : رابطه هوش معنوی و هوش عاطفی در سازمان ویرایش سال ۱۴۰۰ با فرمت ppt در ۲۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت:

محتوای اسلاید ۳

مقدمه:

گرچه در مورد مفهوم اعتقاد سازمانی ورابطه آن با سایر متغیرها ،پژوهش های متعددی انجام گرفته است لکن هوش معنوی به عنوان عملی اثر گذار بر رفتار فردی،اجتماعی وبه تبع آن رفتار سازمانی ،طی سالهای اخیر در ادبیات سازمان ومدیریت مطرح شده است.

از طرفی هوش عاطفی واژه ای است عمومی که عملکرد موثر را تداعی می کند.

هوش عاطفی را می توان توانایی درک ها وهیجانات واحساسات خود در جهت کمک به فعالیت های فکری ،تصمیم گیری وارتباطی دانست !

هوش یکی از وجوه قابل توجه در سازش یافتگی افراد با محیط و از عوامل مهم تفاوتهای فردی به شمار میرود. هوش براساس تعریف سنتی، مدتها اصلی ترین عامل موفقیت و پیشرفت در نظر گرفته می شده است، اما با تغییر در دیدگاههای نظری در زمینۀ عوامل تشکیل دهندۀ هوش، دیگر نمیتوان آن را پیش بینی کنندۀ کاملی برای پیشرفت به شمار آورد.

محتوای اسلاید ۹

یک سازمان دارای ویژگیهای زیر است:

۱.ماموریت یا هدف ویژه ای دارد.

۲.برای بقاء به دیگرسازمانها وابسته است

۳.هیئت حاکمه مستقلی دارد.

۴.از بخش های مختلف تشکیل شده است.

۵.دارای ساختاری فیزیکی ومنطقی ست.

محتوای اسلاید ۲۱

افرادی که هوش معنوی بالاتری دارند، ظرفیت تعالی داشته و تمایل بسیار بالایی نسبت به هوشیاری دارند. آنان از این ظرفیت برخوردارند که بخشی از فعالیت روزانه خود را به اعمال روحانی و معنوی اختصاص داده و فضایلی مانند بخشش، سپاسگذاری، فروتنی و اخلاص را از خود نشان دهند.اگرچه انگیزۀ پیشرفت نقش محوری در میزان یادگیری دارد، اما ممکن است به دلایلی ،تحت تأثیر عواملی آسیب ببیند و عملکرد سازمان را تحت تأثیر قرار دهد. فضای عاطفی همکاران، محیط کار، مدیران، ساختار سازمان، اهداف و روشهای سازمانی از مهمترین این عوامل به شمار میروند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.