پاورپوینت سبک زندگی در جوامع صنعتی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 9,800 تومان٪18 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت سبک زندگی در جوامع صنعتی با فرمت ppt در ۲۹ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت سبک زندگی در جوامع صنعتی :

مقدمه

شـوربختانه شـاهدیم کـه امـروزه در جامعـه ایرانـی سـبک زندگی اسـلامی با تمـام ابعاد آن در حیطـه نظـری باقـی مانـده و بـه حیطه عملـی چندان راهـی پیـدا نکـرده اسـت.سبک زندگی موضوع و دغدغه ی مهم است که به عقیده ی بسیاری از متخصصان امر باید برای تغییر بسیاری از کج روی های اجتماعی و حتی ناههنجارهای اجتماعی و فرهنگی و حتی سیاسی و اقتصادی به آن مراجعه کرد.قشر دانشجو این روزها با ذهن پرسشگر خودبه دنبال پاسخی است تاخود را با آن اقناع کرده و بتواند دلیل وقوع بسیاری ازمشکلات را درک کند،مگر نه اینکه رسانه نه تنها برای خوانندگان بلکه برای نویسندگان آن به واسطه ی کار تحقیق و انشاء مطالب موثر باشد؟

مفهوم «سبک زندگی» از جمله مفاهیم علوم اجتماعی، جامعه شناسی و مردم شناسی است که اخیراً و در دهه اخیر بسیار مورد توجه عالمان علوم اجتماعی و مدیران فرهنگی قرار گرفته است.سبک زندگی معنایی است که از  به هم تنیدگی و پیوند و شبکه ای بودن عوامل متعدی که در شیوه های زندگی یا اقلیم های زیستی انسان تاثیر میگذارند، به وجود آمده است.تقریبا در اکثر تعریف های سبک زندگی میتوان دو مفهوم را یافت که در تعریف سبک زندگی در نظر گرفته شده است، و در واقع هر دو  مفهوم هم به واژه ی «سبک» میپردازند.اول مفهوم وحدت و جامعیت ودوم مفهوم تمایز و تفارق. به این معنی که سبک زندگی حاکی ازمجموعه عوامل و عنصری است که کم و بیش بطور نظامند …

فهرست و عناوین:

مقدمه

«سبک زندگی غربی یا سبک زندگی اسلامی؟»

سبک زندگی چیست؟

انواع سبک زندگی

رسانه ابزاری قوی و اثرگذار برای تغییر ذائقه سبک زندگی

سبک زندگی  ایران اسلامی چگونه است؟

آسیب شناسی زندگی کنونی ما

مشکل در سبک زندگی  است!

نمونه ای از سبک زندگی غربی

نمونه ای از سبک زندگی ایرانی اسلامی

سبک زندگی در غرب

سبک زندگی الهی و غیر الهی

شاخصه های سبک زندگی اسلامی و غربی کدام است؟

نتیجه گیری

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.