پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی ویلیام اسکات

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 16,000 تومان٪47 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی جلد اول نوشته ویلیام اسکات با ترجمه علی پارسائیان می باشد که با فرمت ppt در ۲۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی ویلیام اسکات:

فصل اول

پیشگفتار

۱-۱دیدگاه تاریخی

۲-۱پیچیدگی اطلاعات در حسابداری مالی و گزارشگری

۳-۱نقش تحقیقات حسابداری

۴-۱ اهمیت اطلاعات نامتقارن

۵-۱ مسئله بنیادی در تئوری حسابداری مالی

۶-۱  مقررات به عنوان واکنشی در برابر مسئله بنیادی

۷-۱   محتوای این کتاب

۱-۷-۱  شرایط آرمانی

۲-۷-۱گزینش نادرست

۳-۷-۱خطر اخلاقی

۴-۷-۱تدوین استانداردها

حسابداری تاریخچه ای طولانی دارد . نخستین شرح کامل سیستم دفترداری ثبت دوطرفه در ۱۴۹۴ منتشر شد و نویسنده کتاب لوکاپاچیولو ، یک راهب و ریاضی دان ایتالیایی بود. پاچیولو این سیستم را ابداع نکرد ، بلکه این سیستم طی یک دوره بلندمدت ارائه شده بود. در مورد سود حاصل از فروش هیچ عددی که به صورت فیزیکی یا قانونی قابل مشاهده باشد، وجود ندارد. برای اینکه بتوان در سیستم ثبت دوطرفه یک چنین رویدادهایی مالی را ثبت و گزارش کرد، لازم بود مفاهیم سود و سرمایه به صورت تجریدی یا انتزاعی (از دیدگاه تئوری ) ارائه شود.

پس از ۱۴۹۴ سیستم ثبت دو طرفه سراسر اروپا را فرا گرفت و در ۱۵۴۳ اثر پاچیولو به زبان انگلیسی ترجمه شد.مرحله دیگر سیر تکاملی حسابداری در انگلستان طی شد.در نخستین سال های سده هجدهم ، مفهوم شرکت سهامی در انگلستان پدید آمد که به معنی موجودیت دائمی (تداوم فعالیت ) ، مسئولیت محدود سهامداران و قابلیت انتقال سهام بود . قابلیت انتقال سهام به نوبه خود موجب پیداش بازار سهام گردید، بدیهی است که سرمایه گذاران درباره سهامی را که داد و ستد می کردند نیاز به اطلاعات مالی داشتند . به نفع شرکت و سرمایه گذاران بود که اطلاعات مالی ارائه شده به وسیله شرکت قابل اتکا باشد و از همین دیدگاه بود که سنگ بنای پیدایش مقررات دولتی و حرفه حسابرسی بر زمین گذاشته شد . در سده بیستم ، روند عمده تکاملی در حسابداری مالی به ایالات متحده آمریکا منتقل(محول) شد….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.