پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر رضا شباهنگ

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
35KB
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل پاورپوینت فصل اول : نقش حسابداری مدیریت در محیط در حال تغییر کتاب حسابداری مدیریت دکتر رضا شباهنگ می باشد که با فرمت ppt در ۱۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ جزو مهم ترین منابع درس حسابداری مدیریت برای رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری در سطح کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان نقش حسابداری مدیریت در محیط در حال تغییر بوده و در ۱۳ اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس حسابداری مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گیرید.

پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر رضا شباهنگ :

  • ویژگیهای حسابداری مدیریت:
  • الف – حسابداری مدیریت شامل طراحی و استفاده از حسابداری در ….داخل سازمان ……است.(درون سازمانی و برون سازمانی)
  • برای بهبود تصمیم گیری مدیران )) ب – حسابداری مدیریت خود را با ویژگیها و نیازمندیهای سازمان مربوط ….تطبیق ……میدهد.
  • ج – حسابداری مدیریت باید پویا باشد …چراکه …..دو نیروی اصلی موثر بر سازمان های امروزین عبارتند از تغییرات تکنولوژی…….و رقابتهای جهانی.
  • راههای مقابله با دو نیروی اصلی تاثیرگذار(تغییر تکنولوژی…و رقابت جهانی )

Total Quality Management ( TQM ) = مدیریت جامع کیفیت

Just – In – Time ( JIT ) = مدیریت به موقع موجودیها

Activity Based Costing ( ABC ) = هزینه یابی بر مبنای فعالیت

  • برخی هدفهای سازمانی :
  • سوداوری رشد خودکفایی مالی                       حداقل کردن ب ت ش
  • تنوع بازار کیفیت محصولات مسئولیتهای محیط زیستی            خدمات اجتماعی
  • فعالیت های اصلی مدیران :
  • تصمیم گیری برنامه ریزی رهبری فعالیتهای عملیاتی                 کنترل
  • برای انجام هرنوع فعالیت فوق ………..نیازمند اطلاعات …………………….از طریق اقتصاد دانان…بازاریابان….کارکنان تولید….و حسابداران مدیریت ……
  • هدفهای اصلی حسابداری مدیریت :
  • الف : ……..تامین اطلاعات مورد نیاز مدیران برای تصمیم گیری و برنامه ریزی
  • ب : ……………………..کمک به مدیران در رهبری و کنترل فعالیتهای عملیاتی
  • ج : ………..انگیزش مدیران و کارکنان برای فعالیت در راستای هدفهای سازمان
  • د :.. سنجش و ارزیابی عملکرد واحد های تابعه . مدیران و سایر کارکنان سازمان

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.