دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین فایل پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت خدمات استراتژی عملیات و تکنولوژی اطلاعات جلد اول نوشته سیمونز با ترجمه سیدمحمد اعرابی, داود ایزدی می باشد که با فرمت ppt در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت خدمات سیمونز :
فصل سوم: کیفیت خدمات
چکیده
کیفیت خدمات موضوعی است پیچیده زیرا تعریف آن پنج بعد را شامل میشود قابل اعتماد بودن، پاسخ گو بودن، اطمینان دادن، همدلی داشتن و حفظ ظاهر نمودند. ما از این ابعاد برای معرفی مفهوم شکاف کیفیت خدمات استفاده میکنیم. این شکاف بر اساس تفاوت بین انتظارات مشتری از یک خدمت و برداشتها و ادراکات از آنچه دریافت میکند استوار و مبتنی میباشد. یک ابزار پیمایش که کیفیت خدمات را ارزیابی میکند و می سنجد سروکوئال نامیده میشود که بر اجرای مفهوم شکاف کیفیت خدمات مبتنی است.
در ادامه کیفیت خدمات را با توجه به محتوا ،فرایند ،ساختار پیامد و اثر خدمات تعریف خواهیم کرد. کیفیت با طراحی سیستم تحویل و ارائه خدمات آغاز میشود بنابراین مفاهیم از تولید گرفته میشوند از روشهایی چون روش تاگوچی، پوکا – یوکه؛ و توسعه کارکرد کیفیت برای طراحی سیستم تحویل خدمات مورد استفاده قرار میگیرد ارزیابی هزینه های کیفیت اهمیت پیشگیری از ناکامی را نشان میدهد نمودارهای کنترل کیفیت نحوه به کارگیری کنترل فرایند آماری را در خدمات نشان میدهد.
اما، ناکامیهای خدمات به هر حال اتفاق میافتند و استفاده از تضمین غیر مشروط خدمات شاید مشابه ضمانت پس از فروش کالا باشد از آنجا که مشتری در خلال فرایند ارائه خدمات حضور دارد استراتژیهای جبران خدمت را میتوان به منظور جلوگیری از بروز ناکامی در خدمات طراحی و برنامه ریزی کرد …
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.