پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت رفتار سازمانی زهرا برومند

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت رفتار سازمانی نوشته زهرا برومند : مدیریت تعارض سازمانی و خلاقیت می باشد که با فرمت ppt در ۱۴ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

مدیریت رفتار سازمانی نوشته زهرا برومند می باشد که توسط دانشگاه پیام نور منتشر شده است.

این کتاب ثمرۀ کوشش های علمی صاحب اثر است که بر اساس نیازهای درسی دانشجویان و سرفصل های مصوب تهیه و پس از داوری علمی، طراحی آموزشی، و ویرایش علمی در گروه های علمی و آموزشی، به چاپ می رسد. پس از چاپ ویرایش اول اثر، با نظرخواهی ها و داوری علمی مجدد و با دریافت نظرهای اصلاحی و متناسب با پیشرفت علوم و فناوری ، صاحب اثر در کتاب تجدیدنظر می کند و ویرایش جدید کتاب با اعمال ویرایش زبانی و صوری جدید چاپ می شود…

فهرست پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت رفتار سازمانی زهرا برومند :

تعارض سازمانی

عوامل فشار شغلی (استرس)

استراتژی های حل تعارض بین افراد

تعارض بین افراد

مراوده بین حالات من

بها دادن و بازی ها در TA

پنجره ی جوهری:

تعارض سازمانی

نوعی عدم توافق بین دو یا چند نوعی عدم توافق بین دو یا چند عضو از گروه یا سازمان است که به خاطر نیاز به منابع کمیاب مشترک و یا ادراک متفاوت از ارزش ها، اهداف و وضعیت ها ایجاد می شود. در چنین شرایطی اعضاء یا گروه های سازمان بر منابع خویش تاکید می کنند و تلاش می کنند دیدگاه های خود را به دیگران بقبولانند.

تعارض ممکن است در سطوح مختلف ایجاد شود:

تعارض دورن فردی

تعارض بین فردی

تعارض درون گروهی

تعارض بین گروهی

تعارض بین سازمانی

عوامل فشار شغلی (استرس)

عواملی که می توانند موجب بروز استرس در فرد گردند می تواند به صورت زیر طبقه بندی نمود.

الف) فشار عصبی فراسازمانی: با نگرش دیدگاه سیستم باز به سازمان عوامل خارج از سازمان نیز می توانند در ایجاد فشار عصبی در اعضای سازمان موثر باشند.

ب) فشار عصبی سازمانی: عواملی که در سطح کلان سازمانی میتوانند موجب ایجاد فشار عصبی در کارکنان شوند، عبارتند از:

۱- سیاست ها

۲ – ساختارها

۳ – شرایط عینی

۴ – رویه ها و فرآیندها

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.