پاورپوینت مدیریت آموزشگاهی با عنوان نقش زنان در مدیریت خانه و خانواده

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,500 تومان٪31 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل ، با کیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی با عنوان نقش زنان در مدیریت خانه و خانواده با فرمت ppt در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمائید. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از پاورپوینت مدیریت آموزشگاهی با عنوان نقش زنان در مدیریت خانه و خانواده :

مقدمه

خانواده در دوره های مختلف تاریخی در جوامع گوناگون وجود داشته و هم اکنون نیز به صورت هسته ای، گسترش یافته است، که کارکرد های مختلفی دارد.

در جامعه های گوناگون، این کارکردها و وظایف به دلایل فرهنگی، مذهبی ،اجتماعی و اقتصادی متفاوت است . در این قسمت با رویکرد اسلامی، به بررسی مهم ترین کارکردها و وظایف آن می پردازیم.

کارکردهای خانواده:

  • تأمین نیازهای روانی- اجتماعی (بهداشت روانی)

نیاز به آرامش و امنیت، ریشه در سرشت انسان دارد . داشتن زوج (همسر)برای هر فردی، موجب آرامش و امنیت خاطر است.ازدواج برای انسان نوعی کمال است و انسان بر اساس قانون آفرینش وحکم فطرت، برای تأمین نیازهای مختلف روانی – اجتماعی خود به ازدواج و تشکیل خانواده نیازمند می باشد.

پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی با عنوان نقش زنان در مدیریت خانه و خانواده

  • تولید مثل و بقای نسل

حفظ بقای نسل از موضوع های مهم و ثمرات بزرگ ازدواج و تشکیل خانواده است. تولد انسان هایی که نیازمند تربیت و پرورش صحیح هستند از اهداف اساسی تشکیل خانواده می باشد.

  • تأمین نیازهای جنسی

هدایت و تأمین نیاز جنسی به طور صحیح، در سلامت جسم و روان و ایجاد تعادل روانی تأثیر زیادی دارد. بخشی از اساس تشکیل و تداوم خانواده غریزه جنسی است.ازدواج، مناسب ترین راه ارضای میل جنسی است در سایه ازدواج، علاوه بر تأمین نیاز جسمانی، فرد از لحاظ اخلاقی ، فکری و روانی نیز به آرامش می رسد . به همین دلیل تأمین نیاز جنسی از وظایف وکارکردهای مهم ازدواج است که نقش اساسی در حفظ تعادل خانواده و جامعه دارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.