پاورپوینت مدیریت مالی در کسب کارهای خرد

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 5,900 تومان٪41 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت مدیریت مالی در کسب کارهای خرد می باشد که با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

تعریف کسب کار خرد

  • اگر بخواهیم تعریف ساده ایی از کسب کار خرد ارائه دهیم باید بگوییم که کسب کار خرد به کسب کاری گفته میشود که تعداد کارکنان کم و حجم تولید و فروش و همچنین سرمایه ایی کم داشته باشند. علاوه براین تعریف ساده از کسب کار عوامل مختلفی مانند تعداد کارکنان – حجم تولیدات محصولات – سطح ارائه خدمات –میزان فروش – میزان سرمایه و… که در ادامه توضیحاتی دراین باره داده میشود.

تعداد کارکنان

  • به طور معمول و بر اساس قوانین جهانی اگر کسب کاری کمتر از ۵۰ کارمند داشته باشد یک کسب کار خرد محسوب میشود البته این یک تعداد میانگین میباشد و ممکن است حوزه ایی که در ان فعالیت میکنید دارای ۳۰ کارمند باشد اما گستره فعالیت شما زیاد باشد.

حجم تولید محصولات

  • حجم تولید با توجه به حوزه ایی که در ان فعالیت دارید متفاوت است و باید میانگین حجم تولید را با توجه به رقبا خود و کسب کارهای خرد دیگری که در حوزه کاری مد نظر شما فعالیت میکنند تخمین بزنید و نسبت بگیرید.

فهرست پاورپوینت مدیریت مالی در کسب کارهای خرد :

تعریف کسب کار خرد

تعداد کارکنان

حجم تولید محصولات

میزان فروش

میزان سرمایه

درصد سهم کسب شده از بازار

تعداد صاحبان

مدیریت کسب کار های خرد

جداسازی حساب شخصی و کاری

مشخص کردن نیاز های مالی

بررسی مداوم وضعیت مالی

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.