پاورپوینت نظام اموزش و پرورش کشور اتریش

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

پاورپوینت نظام اموزش و پرورش کشور اتریش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت نظام اموزش و پرورش کشور اتریش با فرمت ppt در ۲۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت نظام اموزش و پرورش کشور اتریش چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۸

نظام رسمی تعلیم و تربیت

حضور در مدارس برای افراد ۶ تا ۱۵ سال، که مقیم دایم هستند، اجباری است. در این گروه سنّی، این مدارس بالقوّه صد درصد فعّالند. علت نام‏نویسی نشدن بعضی از کودکان ۶ ساله در تصویر مزبور، این است که تا پایان مدت معیّنی و مهلت نام‏نویسی، اقدام نکرده‏اند. در سن ۷ سالگی تقریبا یک سوم گروه سنّی موردنظر ثبت‏ نام شده ‏اند. تمام مدارس دولتی مختلط هستند. تعداد دانش ‏آموزان هر کلاس سی نفر و یا کمتر است. البته تعداد دانش‏آموزان کلاس‏های فعّال از این مقدار هم کمتر است. در سال ۱۹۸۹ـ ۱۹۹۰ قریب هفت درصد دانش‏ آموزان اتریشی در مدارس خصوصی درس می‏خواندند که بیشتر آن مدارس توسط کلیسای کاتولیک و یا مؤسسات وابسته اداره می‏شد. بیشتر مدارس خصوصی از قوانین و مقرّرات دولتی تبعیت می‏کنند و می‏توانند گواهی‏نامه‏ای معادل گواهی‏نامه مدارس دولتی صادر کنند.

محتوای اسلاید ۲۰

سال تحصیلی

سال تحصیلی در دانشگاهها در تاریخ اول اکتبر شروع و در تاریخ ۳۰ سپتامبر پایان می‌یابد. ترم زمستانه در تاریخ اول اکتبر و ترم تابستانی (ترم بهاره) در تاریخ اول مارس شروع می‌شود. هر کدام از دانشگاه ها می‌توانند در تاریخ دیگری شروع ترم دوم را اعلام کنند. با شروع ترم تحصیلی کلاسهای درس نیز شروع می‌شوند. ترم زمستانی و ترم تابستانی هر یک حداقل ۱۴ هفته آموزشی و در مجموع ۳۰ هفته آموزشی را شامل می‌شوند. تعطیلات تابستانی بطور معمول ۳ ماه به طول می‌انجامد (جولای‌،‌ آگوست‌، سپتامبر) در تعطیلات بجز دوره‌های آموزشی تابستانی، گردشهای علمی دانشگاهی و دوره‌های کارآموزی هیچ کلاس دیگری تشکیل نمی‌شود. امتحانات را می‌توان در آغاز و پایان تعطیلات برگزار کرد و در صورت توافق داوطلبان می‌توان به صورت استثناء در حین تعطیلات نیز امتحانات را برگزار نمود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.