پاورپوینت نظریه های برنامه درسی

پاورپوینت نظریه های برنامه درسی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

پاورپوینت نظریه های برنامه درسی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت نظریه های برنامه درسی می باشد که با فرمت ppt در ۳۲ اسلاید تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت نظریه های برنامه درسی متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۲

نظریه های برنامه درسی

در رشته برنامه ریزی درسی میان متخصصان آن در خصوص نظریه های برنامه درسی نوعی منازعه و کشمکش وجود دارد. برخی منتقدان بر این باورند که تلاشهای برنامه درسی و متخصصان این رشته بیشتر معطوف به عمل و یا مسائلی است که در مدارس و مراکز آموزشی اتفاق می افتد. بنابراین برنامه ریزی درسی رشته ای عمل زده است و راه منطقی در این گیرو دار، توجه بیش از پیش به مقوله های نظریه پردازی در برنامه درسی و ابعاد آن است. در مقابل این عده، برخی دیگر بر این باورند که بسیاری از مباحث تعلیم و تربیت بیش از حد نظری شده است. حقیقت امر آن است که برنامه درسی، پدیده ای است زنده.

محتوای اسلاید ۴

مفهوم نظریه و رابطه نظریه و عمل

  • ۱: نظریه درعلوم
  • ۲: نظریه در فلسفه
  • ۳: نظریه در ریاضیات
  • ۴: نظریه در مسائل روزمره
  • ۵: رابطه نظریه و عمل

محتوای اسلاید ۳۱

بازنگران مفهومی

این دسته از نظریه پردازان مفاهیم اساسی برنامه درسی را مورد بازبینی و نقد قرار داده اند. بازنگران مفهومی را می توان به دو دسته تقسیم نمود: ایشان ازسنت گرایان انتقاد کرده و می گویند که انها اهداف را به هدف های رفتاری و ویژه محدود نموده اند. بزغم این دسته از افراد، اهداف بصورت ویژه و رفتاری، خلاقیت و آفرینندگی رامحدود می کنند

دسته دوم، بزعم اینان شناخت و فهم برنامه درسی مستلزم شناخت فرهنگ زنده جامعه است و برنامه درسی آن چیزی است که دانش آموز در حقیقت تجربه می کند. این تئوری پردازان برنامه درسی صریح، پنهان و عقیم  را مطرح نموده اند. از معروفترین افراد این دسته “آیزنرو  و والانس” می باشند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.