پکیج پاورپوینت تولید به موقع Just In Time

پکیج پاورپوینت تولید به موقع Just In Time
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل پکیج پاورپوینت با عنوان تولید به موقع Just In Time با فرمت ppt در ۲۳ و ۲۰ اسلاید می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

بخشی از متن :

مقدمه

مواد اولیه برای تولیدکنندگان حرف اول را می زند بنابراین یکی از دغدغه های مدیران شرکت ها و کارخانه های تولیدکننده موجودی مواد اولیه و موجودی قطعات است .

مدیران باید بدانند چه میزان مواد اولیه و یا قطعات در انبارهای خود دارند .چقدر باید مواد اولیه و قطعات را در انبارهای خود نگهداری کنند تا در زمان موردنیاز در دسترس تولید باشد و اینکه فضای زیادی را نگهداری مواد اولیه اشغال نکند.برای این منظور از سیستم JIT که مخفف Just In Time است استفاده میشود که مخصوص انبارداری است.

 چیست ؟JIT

JIT سیستمی جامع برای کنترل موجودیهای تولید است. در این سیستم هیچ موجودی اولیه ای خریداری نمی شود و هیچ محصولی ساخته نمی شود مگر در هنگام ضرورت. این سیستم اساساً بر کاهش هزینه ها از طریق حذف موجودی های انبار تمرکز دارد.

تاریخچه

تولید به موقع یک فلسفه مدیریت ژاپنی است که از اوایل دهه ۱۹۷۰ در بسیاری از موسسات تولیدی ژاپن مورد استفاده قرار گرفت.

این فلسفه برای نخستین بار توسط تائیچی اونو در شرکت تویوتا به عنوان ابزاری برای براورده ساختن خواسته مشتری با حداقل تاخیر معرفی وبکار گرفته شد به همین دلیل تائیچی اونو اغلب پدر سیستم تولید به هنگام معرفی شد.این سیستم بعد از بحران نفتی سال ۱۹۷۳ مورد حمایت وسیعی قرار گرفت وپس از آن توسط سازمانهای دیگری مورد حمایت وسیعی قرار گرفت.

عناصر تولید به موقع

تولید به موقع شامل اجزایی است که باید با هم ادغام شوند تا به صورت هماهنگ جهت دستیابی به اهداف JIT عمل نمایند .این اجزا در اصل شامل منابع انسانی ، خرید ، فرایند تولید ، برنامه ریزی و وظایف هماهنگی در یک سازمان می گردند ….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.