گزارش کارورزی ۳ فرم الف ب ج با فرمت word

گزارش کارورزی ۳ فرم الف ب ج با فرمت word
نوع فایل
word
حجم فایل
121kb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

گزارش کارورزی ۳ فرم الف ب ج با فرمت word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کارورزی ۳ فرم الف ب ج رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان می باشد که با فرمت word در ۴۰ صفحه با کیفیت عالی تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست گزارش کارورزی ۳ فرم الف ب ج :

مقدمه………………………………۴

فرم الف ( پیش بینی. رخداد. تاملات)…………..۵

فرم ب………..۲۹

فرم جیم (طراحی یادگیری ۱)………..۳۰

فرم جیم (طراحی یادگیری ۲)……………………۳۲

فرم جیم (طراحی یادگیری ۳)…………۳۴

فرم جیم (طراحی یادگیری ۴)…………….۳۸

فرم جیم (طراحی یادگیری ۵)……………..۴۰

مقدمه

برنامه کارورزی فرصت به تجربه گذاشتن آموخته ها، تعمیق تجربیات و توسعه شایستگی های حرفه ای را فراهم می کند. این فرآیند از مشاهده مسائل فیزیکی، آموزشی ، تربیتی وعاطفی آموزشگاه آغاز و به درس پژوهی در سطح مدرسه و کلاس درس جهت کسب مهارت های یادگیری مادام العمر و قرار گرفتن در چرخه حرفه ای ختم می شود. مطالعه مسئله های آموزشی/ تربیتی در سطح کلاس درس و مدرسه زمینه ساز عمل مستقل حرفه ای معتبر و کسب تجربیات دست اول است. فرصت های یادگیری تدارک دیده شده باید امکان تلفیق نظر و عمل تربیتی را در موقعیت های واقعی، برای یافتن راه حلهای قابل دفاع (با پشتوانه نظری و پژوهشی) جهت پاسخ به مسئله های آموزشی/ تربیتی تدارک ببیند.

در برنامه کارورزی دانشجو با درک مبانی نظری قادرخواهد بود تصمیمات اتخاذ شده در موقعیت های تربیتی/ آموزشی را با ارائه شواهدی از پژوهش ها/ یافته های علمی پشتیبانی نموده و نشان دهند که چگونه این تصمیمات در برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی برای حمایت از یادگیری دانش آموزان از پشتوانه نظری لازم برخوردار است. در کارورزی یک دانشجویان توانایی تحلیل موقعیت های واقعی و انطباق آن با یافته های نظری را کسب کرده و ظرفیت های حرفه ای خود را توسعه خواهند داد.

از آنجا که هدف از این مرحله ازکارورزی آشنایی با مسائل مدارس، توصیف و تفسیر رویدادهای تربیتی و آموزشی مورد مشاهده در مدارس همراه با علت یابی و ارائه راه حل وارائه گزارش با تاکید بر استفاده از منابع مناسب علمی، هدایت معلم راهنما و ایده های خلاقانه باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.