خلاصه کتاب نظریه های برنامه درسی میلر ترجمه دکتر محمود مهر محمدی
دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین خلاصه کتاب نظریه های برنامه درسی تألیف جی . پی . میلر ترجمه دکتر محمود مهر محمدی می باشد که با فرمت پی دی اف اسلایدوار در ۱۶۰ صفحه به صورت تایپ شده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
خلاصه کتاب نظریه های برنامه درسی میلر ترجمه دکتر محمود مهر محمدی:
شرطی کنشگر
اھداف رفتاری
دانشجو پس از مطالعه باید بتواند:
1 نظریه شرطی کنشگر را توضیح دھد.
1 ۱ کنشگر را تعریف کند.
2 ۱ انواع تقویت کننده ھا (مثبت منفی طبیعی نسبی و فاصله ای) را تعریف و تفاوت آنھا را بیان نماید.
3 ۱ آموزش برنامه ای را با توجه به استفاده از تقویت کننده ھا توضیح دھد.
4 ۱ موارد استفاده از نظریه شرطی کنشگر را نام برده و توضیح دھد.
شرطی متقابل
اھداف رفتاری
دانشجو پس از مطالعه باید بتواند:
1 حساسیت زدایی نظام مند را توضیح دھد.
2 آموزش رفتار جرأت آمیز را توضیح داده و تفاوت آن را با رفتار خشونت آمیز و غیر
جرأت آمیز بیان کند.
3 مھارتھای کلامی و غیرکلامی را در رفتار جرأت آمیز با بیان یک مثال توضیح دھد.
4 مؤلفه ھای آموزش رفتار جرأت آمیز را بیان کند.
5 آموزش رفتار جرأت آمیز را در مورد دانش آموزان بکار بندد.
آموزش و پرورش قابلیت مدار
اھداف رفتاری
دانشجو پس از مطالعه باید بتواند:
1 آموزش و پرورش قابلیت مدار را توضیح داده منطق حاکم بر این رویکرد را نام ببرد.
2 بیانیه ھای قابلیت را توضیح داده و اجزای آن را نام ببرد.
3 اجزای یک بیانیه قابلیت را شناسایی و مشخص نماید.
4 تفاوت بیانیه قابلیت و نتایج رفتاری را از نظر مک اشن بیان کند.
5 نحوه تدوین بیانیه ھای قابلیت و نتایج رفتاری را با نوشتن یک مثال بکار بندد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.