آشنایی با ضوابط خدمات پس از فروش در ۶۱ اسلاید قابل ویرایش


 آشنایی با ضوابط خدمات پس از فروش در ۶۱ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۷ شهریور ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدید
7 بازدید
۷,۸۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

دانلود پاورپوینت آشنایی با ضوابط خدمات پس از فروش در ۶۱ اسلاید قابل ویرایش

مرجع :

کتاب ضوابط خدمات پس از فروش شرکتهای تجهیزات پزشکی

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت آشنایی با ضوابط خدمات پس از فروش، متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

فهرست مطالب

تعاریف :

– خدمات پس ازفروش

– افراد مجاز به ارائه خدمات پس از فروش

– ضوابط شرکتهای ثالث ارائه دهنده خدمات پس از فروش

الزامات سیستم خدمات پس از فروش شرکتها و معرفی

چک لیست و امتیازات مربوطه و نحوه ارزیابی

محتوای اسلاید ۶

تعریف خدمات پس از فروش

(ماده ۳۲ فصل ششم آیین نامه تجهیزات پزشکی)

خدمات پس از فروش عبارت است از مجموعه اقدامات و تعهداتی که از سوی تولید کننده داخلی/خارجی(یا نماینده قانونی وی) پس از فروش تجهیزات پزشکی و به منظور عملکرد مطلوب و با رعایت اصول ایمنی در مدت مورد تعهد اعمال می گردد.

تبصره :

اقدامات مورد نظر شامل نصب، راه اندازی، انجام آزمونهای پذیرش، آموزش، ضمانت(گارانتی) تامین قطعات ، تعمیرات جزئی و کلی ، کالیبراسیون، ارتقاء و روز آمدی ، ردیابی محصول ، رسیدگی به درخواست مشتری، انجام اقدامات اصلاحی و فراخوانی محصول می باشد .

محتوای اسلاید ۴۵

با توجه به پیچیدگی و تنوع  تجهیزات پزشکی و بالطبع وسیع بودن گستره فنی و خدمات پس از فروش مربوط به آنها ، اداره کل تجهیزات پزشکی همه ساله نسبت به تدوین و ابلاغ تعرفه های خدمات پس از فروش دستگاهها یا گروه دستگاهها در قالب دستورالعملهای جداگانه اقدام نموده است.

کلیه شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مراکز درمانی موظف به رعایت تعرفه های تدوین شده و الزامات قانونی آن می باشند.

محتوای اسلاید ۵۷

۱۱. مشخصات فضای فیزیکی و چگونگی دسترسی مشتریان

مشخصات فضای فیزیکی می‌بایست مطابق و هماهنگ با نحوه ارائه خدمات پس از فروش بوده و شرکت می‌بایست دارای حداقل امکانات ذیل باشد:

ساختمان و مکان ارائه خدمات پس از فروش می‌بایست به لحاظ متراژ، امکان دسترسی و تأسیسات لازم دارای شرایط مناسبی باشد.

شرکت می‌بایست مکانی جهت نگهداری تجهیزات و امکانات جانبی مورد نیاز اعم از سخت افزارها و نرم افزارهای لازم  در حد مناسب درنظر بگیرد.

شرکت می‌بایست فضایی به عنوان انبار قطعات یدکی با قفسه بندی مناسب در نظر گرفته و کلیه لوازم و قطعات مورد استفاده را بصورت کد گذاری شده نگهداری نماید.

شرکت همچنین می‌بایست محلی جهت نگهداری مستندات و مدارک لازم مربوط به خدمات پس از فروش (شامل مستندات علمی و فنی، گزارشات سرویس، شناسنامه دستگاه‌های فروخته  شده و…) در نظر بگیرد.

شرکت می‌بایست امکانات لازم را جهت حمل ونقل دستگاه‌هایی که جهت تعمیر و سرویس به محل شرکت بر می‌گردند فراهم نماید.

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید