جامع ترین جزوه مبانی کنترل کیفیت

جامع ترین جزوه مبانی کنترل کیفیت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

جامع ترین جزوه مبانی کنترل کیفیت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه مبانی کنترل کیفیت می باشد که در قالب pdf در ۴۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

بخشی از متن جزوه مبانی کنترل کیفیت :

فهرست مطالب

فصل اول: تعاریف و مبانی کیفیت
فصل دوم: مبانی کنترل کیفیت
فصل سوم : مقدمهای بر کنترل کیفیت برق

فصل اول
تعاریف و مبانی کیفیت
۱-۱ تعاریف کیفیت

کیفیت چیست؟ منظور از کارآئی و اثربخشی چیست ؟ نقش کیفیت به عنوان پیش برنده تعالی چیست؟ آیا باید بر کیفیت محصولات تمرکز داشت یا برکیفیت فرآیند؟ از چه ابزارهائی، در چه مقاطعی و چگونه باید استفاده نمود تا کیفیت مورد نظر با کارآئی و اثربخشی لازم محقق گردد؟
پاسخ ساده و کوتاه به این سوالات مقدور نیست، زیرا این موارد ابعاد متعددی را در یک نظام کلان در بر می گیرند.
شما ممکن است با موقعیتی که دارید جوابی بدهید. معنی کیفیت نسبت به موقعیت ها متفاوت است. همچنین نسبت به سلیقه انسانها نیز فرق میکند.
کیفیت مجموعه ای از خصوصیات و مشخصات یک کالا یا خدمات است که احتیاجات و رضایت مصرف کننده را تامین می کند.
کیفیت توسط مشتری تعیین می گردد نه توسط تولید کننده یا »: یک حقیقت مهم درباره کیفیت وجو دارد

حال با نگاهی به موارد ذیل می توانیم مفهوم کیفیت را بهتر درک کنیم: « سرویس دهنده
۱- کیفیت توسط مشتری تعریف می شود: مهمترین ویژگی کیفیت پیوند آن با مشتری است. کیفیت همان چیزی است که مشتری می گوید. یعنی باید درست همان چیزی که او می خواهد به او داده شود. بنابراین رضایت مشتری بستگی به کیفیت کالا و خدمات ما دارد.

رضایت مشتری = کیفیت خروجی (محصول یا سرویس) + کیفیت ورودی (فرآیند)

۲- کیفیت باید هم مشتری درونی و هم مشتری بیرونی را راضی کند: ما دو نوع مشتری داریم: درونی و بیرونی. مشتریان بیرونی کسانی در خارج شرکت هستند که کالا یا خدمات را از ما دریافت می کنند. و مشتریان درونی کسانی از همکاران ما هستند که فرآیند بعدی کار ما را انجام میدهند.

۳- کیفیت باید در فرآیند کار نیز همانند محصول و خدمات تواما اعمال شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.