جزوه و ترجمه متون مالی ۱

جزوه و ترجمه متون مالی ۱
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل جزوه و ترجمه متون مالی ۱ می باشد که در قالب word، pdf تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

فصول جزوه و ترجمه متون مالی ۱:

اهداف مدیریت مالی

فصل ۲: آشنایی با صورتهای مالی

فصل ۳: ترازنامه

فصل۴: صورت سود و زیان

بخشی از متن فایل ورد:

اهداف مدیریت مالی

هدف کلیه کسب و کارها  به حداکثر رساندن سود خود ، به حداقل رساندن هزینه های آنها و به حداکثر رساندن سهم بازار آنها است. در اینجا نگاهی به هریک از این اهداف خواهیم داشت.

حداکثر سازی سود: مهمترین هدف یک شرکت کسب درآمد(پول) و نگه داشتن آن است. نسبت حاشیه سود یکی از راه های اندازه گیری میزان پول  کسب شده یک شرکت از کل درآمد خود یا کل فروش است.

به حداقل رساندن هزینه ها. شرکت ها از کنترل های هزینه برای مدیریت و / یا کاهش هزینه های تجاری خود استفاده می کنند. با شناسایی و ارزیابی کلیه هزینه های کسب و کارها ، مدیریت می تواند تعیین کند که آیا این هزینه ها مناسب و مقرون به صرفه هستند یا خیر. سپس در صورت لزوم می توانند از طریق روشهایی مانند قطع وکنترل ، حرکت به سمت برنامه ارزان تر یا تغییر ارائه دهندگان خدمات ، به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه باشند.

فرایند کنترل هزینه می کوشد تا مدیریت هزینه های مختلف ، از قبیل تلفن ، اینترنت و قبوض خدمات ، تا حقوق و دستمزد کارمندان و خدمات حرفه ای برون سازمانی را مدیریت کند. برای سودآوری ، شرکت ها نه تنها باید درآمد کسب کنند ، بلکه هزینه ها را نیز کنترل می کنند. اگر هزینه ها بسیار بالا باشد ، حاشیه سود بسیار پایین خواهد بود و موفقیت یک شرکت را در برابر رقبای خود دشوار می کند. در مورد یک شرکت سهامی عام ، اگر هزینه ها خیلی زیاد باشد ، ممکن است در  این شرکت قیمت سهم کاهش پیدا کندو جذب سرمایه گذار دشوار است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.