تحقیق در خصوص پارامتر های ژئوتکنیکی خاک تهران

تحقیق در خصوص پارامتر های ژئوتکنیکی خاک تهران
نوع فایل
word
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 6,500 تومان٪34 تخفیف

تحقیق در خصوص پارامتر های ژئوتکنیکی خاک تهران

کاربران گرامی ،محصول مورد نظر فایل خلاصه تحقیقات انجام گرفته در خصوص پارامتر های ژئوتکنیکی خاک تهران می باشد که با فرمت word در ۷ صفحه قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

تحقیق در خصوص پارامتر های ژئوتکنیکی خاک تهران:

از نظر ریخت شناسی شهر تهران در دامنه جنوبی رشته ارتفاعات بلند البرز قرار گرفته است. پنج واحد عمده ریختشناسی شهر تهران عبارتند از: کوه ها، تپه ها، مخروطافکنه های آبرفتی قدیمی، مخروطافکنه های آبرفتی جوان و دشت های آبرفتی (آژانس همکاری های بین الملل ژاپن، ۱۳۸۰). گستره تهران بر روی نهشته های آبرفتی دوران کواترنری بنا شده و قسمت جنوبی آن کم و بیش در کناره شمالی باختری کویر بزرگ مرکزی ایران قرار دارد و از نظر ارتفاعی یکنواخت نمی باشد. بدین معنی که بین شمال و جنوب اختلاف ارتفاع زیادی وجود دارد. کوه های البرز شمال تهران متشکل از یک سری چین ها و راندگی های خاوری باختری است که از محور مرکزی البرز بر روی هم و به سمت خارج (جنوب و شمال) رانده شده است. شدت دگرریختی در دو کناره شمالی و جنوبی به بیشترین مقدار خود رسیده و بلندی های البرز به ترتیب بر روی دشت کناری خزر در شمال و دشت تهران در جنوب رانده شده است.

در محل برخورد دشت تهران به دامنه های جنوبی رشته جبال البرز، گسل راندگی اصلی و فعال شمال تهران وجود دارد که در اثر آن سنگ های آذر آواری دوره ائوسن روی نهشته های آبرفتی جوان کواترنر رانده شده است. علاوه بر گسل اصلی ذکر شده گسل های کوچکتر و شکستگی های متعددی در سطح تهران مشاهده شده است که پستی و بلندی های متعددی با امتداد شرقی- غربی را سبب شده است…..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.