حل تمرین طراحی راکتور پیشرفته دانشگاه علم و صنعت ایران

حل تمرین طراحی راکتور پیشرفته دانشگاه علم و صنعت ایران
نوع فایل
pdf
حجم فایل
145mb
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ، محصول مورد نظر شامل فایل حل تمرین طراحی راکتور پیشرفته دانشگاه علم و صنعت ایران ویرایش پاییز سال ۹۸ بهمراه جزوه طراحی راکتور پیشرفته دانشگاه علم و صنعت ایران در ۳۱۳ صفحه با کیفیت عالی بصورت تایپ شده و کلی فایل مربوط به این درس شامل حل المسائل سینتیک و طراحی راکتور پیشرفته فوگلر Fogler- ویرایش ۵ (لاتین ) ،ترجمه فارسی ۱۰ فصل اول کتاب راکتور لون اشپیل، حل المسائل کتاب لون اشپیل (لاتین ) و نمونه سوالات درس سینیتیک و طرح راکتور ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه می باشد .در ذیل پیش نمایشی از حل تمرین و جزوه را مشاهده میفرمایید.در صورت نیاز می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمائید.

فهرست مطالب جزوه

تصویر بخشی از حل تمرین طراحی راکتور پیشرفته

در دوره کارشناسی ارشد مهندسی شیمی برخی دروس مقطع لیسانس به دلیل اهمیت بالا و نقش مهمی که در رشته مهندسی شیمی دارند به صورت “پیشرفته” ارائه می شوند. از جمله این دروس درس سینتیک و طراحی راکتور پیشرفته است. دروس انتقال حرارت پیشرفته، مکانیک سیالات پیشرفته، انتقال جرم پیشرفته، ریاضیات یا محاسبات عددی پیشرفته از دیگر دروسی هستند که علاوه بر مقطع لیسانس در مقطع ارشد نیز به صورت پیشرفته ارائه می شوند.

درس سینتیک و طراحی راکتور در آزمون دکتری مهندسی شیمی نیز جز دروس امتحانی محسوب می شود؛ ولی با این حال، سطح سوالات آن در آزمون دکتری مهندسی شیمی در مقطع لیسانس است و از مباحث پیشرفته سینتیک و طراحی راکتور سوالی طرح نمی شود.

درس سینتیک و طراحی راکتور درس چندان پیچیده و دشواری در مهندسی شیمی محسوب نمی شود و اگر بر مفاهیم و روابط کلیدی این درس مسلط شوید آن گاه با حل تمرینات آخر فصل کتاب هایی نظیر فوگلر یا لون اشپیل به تسلط بسیار بالایی در این درس خواهید رسید.

راهنمای خرید و دانلود فایل

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید