دانلود فایل متون فقه ۲ دکتر سید محمد صدری

دانلود فایل متون فقه ۲ دکتر سید محمد صدری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 7,900 تومان٪21 تخفیف

دانلود فایل متون فقه ۲ دکتر سید محمد صدری

دانشجویان و کاربران گرامی ، محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین فایل حقوق خانواده در ترجمه لمعه (متون فقه ۲) دکتر سید محمد صدری (نکاح – طلاق – ظهار – ایلاء – لعان) با فرمت pdf می باشد..امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل متون فقه ۲ دکتر سید محمد صدری

حقوق عرفی ایران به خصوص حقوق خصوصی و جزا، رابطه ی بسیار نزدیکی با فقه دارد؛ به گونه‌ای که واحدهای فراوانی از دروس دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای رشته‌های مختلف حقوق را دروس فقه، اصول فقه، قواعد فقه، آیات الاحکام و … تشکیل می‌دهد. از سوی دیگر فارغ التحصیلان رشته فقه به صورت گسترده ای جذب دستگاه قضا و کانون وکلا می‌شوند. بنابراین آموزش فقه نقش به سزایی در تربیت حقوقدانان ایرانی دارد و هرگز نمی‌توان تأثیر و تأثر فقه و حقوق از یکدیگر را انکار نمود. از این رو، متون درسی فقه که برای رشته حقوق و فقه و مبانی اسلامی تدریس می‌شود بر اساس سرفصل تعیین شده، به گونه‌ای در این کتاب تدوین گردیده که برای دانشجویان قابل استفاده باشد و غیر دانشجویان هم بتوانند به صورت کاربردی از آن بهره مند گردند.

دانلود فایل متون فقه ۲ دکتر صدری

کتاب “متون فقه ۲” مشتمل بر ۵ بخش (کتاب) می باشد:

۱- نکاح

۲- طلاق

۳- ظهار

۴- ایلاء

۵- لعان

دانلود فایل متون فقه ۲ دکتر محمد صدری

این کتاب متنی پیراسته و میانه بین «لمعه» و  «روضه» می باشد:

کتاب “اللمعه الدمشقیه” و “الروضه البهیه” پیوسته در معرض شرح و حواشی فراوانی قرار گرفته اند و اخیراً با راه یافتن این دو کتاب به متون درسی دانشگاه ها، کار ترجمه ی آن ها رونق گرفته است. کتاب “متون فقه ۲” با شیوه ای نوین، منبعی مناسب از ترجمه ی دو کتاب مذکور می باشد؛ به این صورت که در ابتدا اصل متن عربی کتاب لمعه به طور کامل به این کتاب آموزشی منتقل شده و نخست همین متن ترجمه گردیده و سپس با توجه به ایجاز بسیار زیاد متن و ناگزیری از شرح به کتاب روضه البهیه رجوع شده و در حد ضرورت و با نگاهی روزآمد از این کتاب ارزشمند برداشت شده که این برداشت ها به صورت آزاد ترجمه گردیده اند و بدین ترتیب متن فقهی فارسی شکل گرفته است…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.