دانلود پاورپوینت توان بخشی ناشنوایان در قالب ppt در ۴۸ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت توان بخشی ناشنوایان در قالب ppt در ۴۸ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
130,000 تومان 9,900 تومان٪92 تخفیف

دانلود پاورپوینت توان بخشی ناشنوایان در قالب ppt در ۴۸ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت توان بخشی ناشنوایان در قالب ppt در دو فایل جدا و در مجموع ۴۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود پاورپوینت توان بخشی ناشنوایان در قالب ppt در ۴۸ اسلاید قابل ویرایش

با توجه به آمار بهداشت جهانی ۵/۱ درصد از کل جمعیت کشورهای در حال توسعه دارای کمبود شنوایی متوسط تا شدید می باشند. در کشورما نیز با توجه به آمارهای به دست آمده از سوی سازمانهای متولی، افزون بر یک میلیون نفر از افراد دارای کمبود شنوایی متوسط تا شدید هستند که این قشر از جامعه نیازمند آموزشهای خاص و توجهات ویژه می باشند. در ایران آقای “جبار عسکرزاده ” مشهور به باغچه بان اولین شخصی بود که به آموزش ناشنوایان توجه کرد و در سال ۱۳۰۳ ه۰ش اولین مدرسه ویژه ناشنوایان را تاسیس نمود و بعد از ایشان خانم باغچه بان فرزند ایشان، راه پدر را ادامه داد و علاوه بر آموزش به ناشنوایان، سازمان ملی رفاه ناشنوایان را نیز تاسیس کرد.

یکی از اهداف توانبخشی اجتماعی کمک به رشد شخصیت ناشنوایان جهت ایجاد رابطه سازنده با دیگر مددجویان می باشد؛ ضمنا این مرکز با بررسی خصوصیات فردی، اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی، آنان را در بهره برداری از خدمات توانبخشی یاری می دهد تا بتوانند با کار آیی بیشتر به گونه ای با مشکلات خود روبه رو شوند که استقلال شخصی و رضا یت خاطر فردی – اجتماعی را به دست آورند.

علت ناشنوایی:

علل مادرزادی: به علت ناهنجاریهای وخیم گوش میانی یا داخلی که قابل برگشت نباشد.

علل اکتسابی: دو نوع دارد. بنابر محل ابتلاء که محرومیت از شنوایی را تعیین می‌کند.

ناشنوایی انتقالی: به علت ضایعات مجرای گوش خارجی یا گوش میانی و عناصر آن.

ناشنوایی درکی: در پی ضایعات دستگاه گوش داخلی کانال‌های نیمه حلقوی که شامل دستگاه درک یا راه‌ های عصبی که از آن‌ها عمل انتقال امواج صوتی به قشر مغز هدایت می‌گردند.

افراد ناشنوا:

ناشنوا یا کر: به فردی گفته می‌شود که اختلال شنواییش از روند پردازش موفقیت‌آمیز اطلاعات کلامی که از طریق شنیدن (چه با سمعک و چه بدون سمعک) به دست می‌آید، جلوگیری می‌کند.

کم شنوا: به کسی گفته می‌شود که به‌طور کلی با استفاده از وسایل کمک‌شنوایی بتواند از باقی‌مانده شنوایی خود در پردازش و فرایند سازی اطلاعاتی که از طریق شنیدن به دست می‌آورد، استفاده کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.