دریافت پرسشنامه شخصی کالیفرنیا با فرمت ورد

دریافت پرسشنامه شخصی کالیفرنیا با فرمت ورد
نوع فایل
word
حجم فایل
26kb
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

دریافت پرسشنامه شخصی کالیفرنیا با فرمت ورد

دانش پژوهان گرامی ،محتوای این فایل پرسشنامه شخصی کالیفرنیا (پرسشنامه رفتار اجتماعی) می باشد که با فرمت ورد در ۸ صفحه تهیه و تنظیم گردیده است.

آزمون شخصیت کالیفرنیا

این آزمون نیمرخ سازگاری فردی و اجتماعی فرد را اندازه گیری می کند و توسط ثورپ، کلارک و نیکز در سال ۱۹۳۹(نقل از خدایاری فرد و همکاران، ۱۳۸۱) برای اولین بار منتشر شد و در سال ۱۹۵۳ مورد تجدید نظر و بازنگری قرار گرفت. آزمون داری ۵ سطح پیش دبستانی، دبستانی، راهنمایی، دبیرستانی و بزرگسالی است که سطح دبیرستانی آن در پژوهش حاضر مورد استفاده قرار گرفته است. این آزمون دارای دو خرده آزمون عمده سازگاری خویشتن و سازگاری اجتماعی است. هر آزمون دارای شش مقیاس است و سطح دبیرستانی آن در هر مقیاس ۱۵ سوال دارد، که با احتساب ۱۲ مقیاس تعداد کل سوالات آن ۱۸۰ سوال است.

روش نمره گذاری پرسشنامه شخصی کالیفرنیا

پاسخ گویی به ۹۰ سوال خرده آزمون سازگاری اجتماعی شخصیت کالیفرنیا به صورت بلی و خیر است که بر اساس کلید تصحیح آزمون هر شش مقیاس به پاسخ های صحیح امتیاز “یک” و پاسخ های غلط امتیاز “صفر” تعلق می گیرد. آنگاه امتیازهای صحیح مربوط به ۱۵ سوال هر مقیاس با هم جمع می شود که نمره هر خرده مقیاس به دست می آید. سپس امتیاز مربوط به هر شش مقیاس (قالب های اجتماعی، مهارت های اجتماعی، علائق ضد اجتماعی، روابط خانوادگی، روابط مدرسه ای، روابط اجتماعی) با هم جمع شده و نمره کل سازگاری اجتماعی بدست می آید.

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید