شیپ فایل نقشه منطقه ۱ شهر تهران

شیپ فایل نقشه منطقه ۱ شهر تهران
حجم فایل
11mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شیپ فایل نقشه منطقه ۱ شهر تهران شامل: کاربری اراضی، معابر و گذرها و…

تصویر پیش نمایش مربوط به همین محصول (شیپ فایل نقشه منطقه ۱ شهر تهران) میباشد.

تهران

پایتخت ایران زمین، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور است. شهری که برای بیش از ۲۰۰ سال به عنوان پایتخت انتخاب شده و بیشتر تصمیم های مهم اداری، اجرایی و سیاسی در آن گرفته می شود. تهران با مساحت ۷۳۰ کیلومتر مربع، قلب تپنده ایران محسوب می شود و بسیاری از جنبه های اقتصادی، فرهنگی، علمی، سیاسی کشور متاثر از فعالیت های آن است. پایتخت ایران برای بسیاری شهری است با همهمه، درگیری، شلوغی و آلودگی تمام نشدنی؛ اما خیلی ها از این شهر به عنوان مکانی عالی برای پیشرفت، کار و ترقی یاد می کنند. تهران جنبه های متفاوت و متنوعی دارد و برای آنهایی که به دنبال گردشگری سیاسی، ورزشی، تفریحی، طبیعی، هنری، فرهنگی و … هستند گزینه های مناسب و جذابی را در اختیار می گذارد.

تهران از ۲۲ منطقه و ۳۷۶ محله تشکیل شده است؛ مناطقی که هر کدام تعدادی از محله های شهری را در خود جای داده اند و ویژگی های منحصر به خود را دارند.

منطقه ۱ شهرداری تهران

یکی از مناطق شهری تهران است که در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌است و شمالی ترین نقطه شهر تهران به حساب می اید. این منطقه از شمال به رشته‌کوه البرز، از غرب به رودخانه درکه، از جنوب به بزرگراه‌های پارک‌وی و آیت‌الله صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود. منطقه ۱ شهرداری تهران بخشی از شهرستان شمیرانات به‌حساب می‌آید. این منطقه همچنین با نام شمیران نیز خوانده می‌شود.

این منطقه از طرف شمال محدود به ارتفاعات ۱۸۰۰ متری دامنه جنوبی کوه‌های البرز، از جنوب به بزرگراه چمران حد فاصل دو راهی هتل آزادی و بزرگراه مدرس و پل آیت‌الله صدر و از غرب به اراضی رودخانه درکه و از شرق نیز به انتهای بزرگراه ارتش – کارخانه آسفالت و منبع نفت شمال شرق تهران محدود می‌شود…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید