نقشه GIS منطقه ۱۰ شیراز (جی آی اس منطقه ده شیراز)

نقشه GIS منطقه ۱۰ شیراز (جی آی اس منطقه ده شیراز)
نوع فایل
شیپ فایل
حجم فایل
15mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان

نقشه GIS منطقه ۱۰ شیراز (جی آی اس منطقه ده شیراز)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه GIS منطقه ۱۰ شیراز (جی آی اس منطقه ده شیراز) را با بهترین کیفیت تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نقشه gis منطقه ۱۰ شیراز شامل شیپ فایلها و یک فایل mxd می باشد. لازم به ذکر است که این نقشه GIS مربوط به طرح بازنگری تفصیلی شیراز است.

 

شیپ فایلهای نقشه GIS منطقه ۱۰ شیراز :

ساختمانها (عرصه و عیان) با مشخص بودن کاربری اماکن شاخص

پهنه بندی طرح بازنگری تفصیلی

محور معابر (عرض موجود و عرض اصلاحی)

زیر گذر

رفوژ

خروجی ایستگاه های مترو

حرایم طبیعی و مصنوع

کاربری های تثبیت شده – قطعی و قابل تغییر

محدوده منطقه ۱۰ شیراز

بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز و با اضافه شدن منطقه ۱۰ شهرداری، تعداد مناطق شهرداری در این کلان‌ شهر به ۱۰ منطقه افزایش یافت. براساس این مصوبه، منطقه ۱۰ شهرداری از محدوده استحفاظی گویم تا ابتدای کمربندی را شامل خواهد شد. براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر شیراز و به استناد نظر مشاور، مقرر شد بخشی از منطقه یک شهرداری شیراز به محدوده جغرافیایی منطقه ۶ اضافه شود. براساس قانون هر یک از مناطق شهرداری در کلان‌ شهرها باید حداقل‌ها و حداکثرهایی را به لحاظ تعداد محله و سرانه جمعیت، داشته باشد. طبق مصوبه شورای شهر شیراز، مرز جدید منطقه ۶ شهرداری در این کلان‌شهر، از خیابان همت شمالی در شرق تا کمربندی منتهی به اکبرآباد، در سمت غرب خواهد بود. براساس تقسیمات جدید، شهرک‌های آرین،‌ گلستان،‌ بهشتی، بزین،‌ گلدشت حافظ و محدوده غربی کمربندی شمال غرب شیراز، جزو منطقه ۱۰ شهرداری قرار گرفته است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید