پاورپوینت حسابداری قراردادهای بلند مدت

پاورپوینت حسابداری قراردادهای بلند مدت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت حسابداری قراردادهای بلند مدت با فرمت ppt در ۱۲۳ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت حسابداری قراردادهای بلند مدت،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

پیمانکاری چیست؟

پیمانکاری به معنای مجموعه ای است که می تواند به صورت حقیقی و یا حقوقی فعالیت نماید.  قراردادی را با افراد حقیقی و یا حقوقی جهت انجام اموری از قبیل: تهیه، حمل، نصب، ساخت، اجرا و…. منعقد می گرداند و مسئولیت آن را به عهده می گیرد. این شرکتها با توجه به بررسی میزان توانایی شرکت ( براساس نفرات و سوابق آنها، تجربه کاری و توان مالی) مرتبه بندی  می شوند و رتبه و گرید پیمانکاری کسب می نمایند.

محتوای اسلاید ۲۳

انواع قراردادهاى پیمانکارى

قراردادهای پیمانکاری در صورتی که مخالف  صریح قانون نباشد می تواند به اشکال مختلفی بین پیمانکار و کارفرما منعقد شود قراردادهای متداول پیمانکاری به شرح زیراست:

قرارداد مقطوع
قرارداد امانی
قرارداد براساس مواد و دستمزد
قرارداد مدیریت اجرا

محتوای اسلاید ۹۶

۳_۵_مخارج اجرای طرح بوسیله دفتر مرکزی

الف- هزینه مواد و مصالح مصرف شده در پیمان :
۱- کالاهایی که کارگاه مجاز به خرید آن نیست یا امکان تهیه آنرا ندارد.
۲- برگ درخواست خرید کالا توسط رئیس کارگاه به دفتر مرکزی ارسال می شود.
۳- اگر کالا در انبار موجود باشد به کارگاه ارسال می شود در غیر اینصورت درخواست کالا به دایره تدارکات ارسال می شود.
۴- دایره تدارکات با توجه به مقررات کالای مورد نیاز را خریداری می کند.
نکته :
هزینه حمل کالا از دفتر مرکزی و یا از کارگاه به دفتر مرکزی جزء مخارج مستقیم پیمان می باشد.
درآمدهای جزئی ناشی از فروش مواد و مصالح معیوب از بهای تمام شده پیمان کسر می شود.

محتوای اسلاید ۱۲۱

۶ _ تحویل قطعی

اعضای کمیسیون تحویل قطعی در پایان دوره تضمین بنا به تقاضای پیمانکار از کار بازدید می کند و هرگاه عیب و نقصی که ناشی از کار پیمانکار باشد مشاهده نکنند تحویل قطعی انجام خواهد گرفت و بلافاصله صورتمجلس مربوط به آن تنظیم می‌شود و سپس کارفرمایان تصویب آن را به پیمانکار ابلاغ می کند.

هرگاه کمیسیون تحویل قطعی عیب و نقصی ناشی از کار پیمانکار در عملیات موضوع پیمان مشاهده کنند پیمانکار مکلف است آن معایب و نقایص را به هزینه خود رفع کند هرگاه پیمانکار در انجام این تعهد کوتاهی کند کارفرما حق دارد آنها را خود به تنهایی یا به هر ترتیب که مقتضی بداند رفع کند و هزینه‌های آن را از محل نصف سپرده حسن انجام کار که پیمانکار نزد او دارد برداشت کند.

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید