پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت فرایند آموزش سرمدی

پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت فرایند آموزش سرمدی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
18mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت فرایند آموزش سرمدی

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر پاورپوینت و خلاصه فصل نهم کتاب مدیریت فرایند آموزش (رشته علوم تربیتی) محمدرضا سرمدی با عنوان اخلاق در مدیریت آموزشی در قالب فایل ppt در ۳۱ اسلاید قابل ویرایش می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمائید.

بخشی از متن پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت فرایند آموزش سرمدی:

هدف کلی

آشنایی با مبانی و اصول اخلاق در مدیریت سازمان ها، به خصوص سازمان های آموزشی

هدف های یادگیری
انتظار می رود، پس از مطالعه این فصل، بتوانید: ..
1. دو تعریف از تعاریف اخلاق در سازمان را بیان نمایید.
2. اخلاق در مدیریت آموزشی را تعریف کنید.
۳. ضوابط اخلاقی در سازمان را توضیح دهید.
4. پنج فایده از فواید اخلاق در سازمان را نام ببرید.
5. دامنه اخلاقیات در مدیریت و سازمان را توضیح دهید.
6. نقش مدیران در مدیریت اخلاق سازمان را توضیح دهید

۷ نقش مأمور ویژه در مدیریت اخلاق را توضیح دهید.
.۸ به چهار مورد از موارد منشور اخلاقی سازمانها را بیان کنید.
9. عوامل مؤثر در رفتار اخلاقی مدیران را از نظر دقت بیان کنید.
۱۰. الگوی رابینز را در مورد رفتار اخلاقی مدیران در سازمان توضیح دهید.
۱۱. عوامل مؤثر و شکل دهنده ارزش های اخلاقی از دیدگاه دو برین را نام ببرید و هریک از آنها را توضیح دهید.
۱۲. ابزارهای مدیریت اخلاق، کدهای اخلاقی، و آموزش را شرح دهید.
۱۳. سه جنبه اخلاقی، عدالت، انتقاد، و مراقبه را در نظام های آموزشی توضیح دهید.

مقدمه

پیچیده تر شدن روزافزون سازمانها و افزایش میزان کارهای غیرقانونی و غیرمسئولانه در  محیط های کاری توجه صاحب نظران و مدیران را به بحث اخلاق در سازمان معطوف ساخته  است. اخلاق ملاک و معیار سنجش درستی یا نادرستی رفتار شخص نسبت به خود، دیگران  و جامعه تعریف می شود و از جمله مباحثی است که در یکی دو دهه اخیر مورد  تووجه دانشمندان و علمای مدیریت در جهان قرار گرفته و مقالات و کتابهای زیادی در این به رشته تحریر در آمده است.

مدیران آموزشی از جهات مختلف با مسئله اخلاق در سازمان های آموزشی سروکار دارند و آن را یکی از بنیادی ترین مفاهیم در این زمینه می دانند. تمامی وظایف و رفتارهای مدیران آموزشی از جمله برنامه ریزی، تصمیم گیری، نظارت و کنترل، سازماندهی، و استفاده از شیوه های تشویق و تنبیه در آموزش بر تمامی جوانب ساختار نظام آموزشی به خصوص بر افکار و رفتار آتی و کنونی دانش آموزان تأثیرات مثبت و منفی می گذارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید