پاورپوینت قانون تاسیس و وظایف شورای عالی آموزش و پرورش

پاورپوینت قانون تاسیس و وظایف شورای عالی آموزش و پرورش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت قانون تاسیس و وظایف شورای عالی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در ۱۳ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت قانون تاسیس و وظایف شورای عالی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

مقدمه

درسال ۱۳۴۳ شمسی وزارت فرهنگ به دو وزارتخانه فرهنگ وهنر ,آموزش وپرورش و سازمان اوقاف تفکیک شد و به تبع آن شورای عالی فرهنگ به دو قسمت «شورای برنامه ریزی» در وزارت فرهنگ و هنر و « شورای عالی آموزش وپرورش »در وزارت آموزش وپرورش تقسیم گردید.

شورای عالی آموزش وپرورش از سال ۱۳۴۳تاسال ۱۳۴۷ با ترکیب اعضا و شرح وظایف قبلی به کار خود ادامه داد.

نخستین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش اول خردادماه ۱۳۴۷ به ریاست آقای دکترهدایتی وزیر آموزش وپرورش و دکترشریفی معاون آموزش و پرورش تشکیل شد .

آشنایی با قانون تشکیل شورای‌ عالی آموزش و پرورش

قانون شورای‌ عالی آموزش و پرورش در سال ۱۳۶۵ تنظیم شد.

این قانون بر اساس لایحه قانونی راجع به تشکیل شورایعالی آموزش و پرورش مصوب جلسات مورخ ۲۷/۱۱/۱۳۵۸و۱۰/۲/۱۳۵۹ شورای انقلاب اسلامی ایران و قانون اصلاح موادی از قانون تشکیل شورایعالی آموزش و پرورش و الحاق یک ماده به آن مصوب ۲۵/۹/۱۳۶۵ مجلس شورای اسلامی و قانون اصلاح مصوب ۲۹/۷/۱۳۸۱ مجلس شورای اسلامی تنظیم گردیده است.

لایحه قانونی شورای عالی آموزش و پرورش

نظربه ضرورت انقلاب فرهنگی در راه استقرار نظام جمهوری اسلامی و نظر به رسالتی که آموزش و پرورش کشور در راه رشد و خودکفایی و بهسازی جامعه دارد و نظربه لزوم برقراری ضوابط تعلیماتی برای توسعه علوم و فنون و اصلاحات تربیتی برمبنای اعتقادات دینی و تامین استقلال آزادی و بنا به ضرورت مشارکت عمومی فرهنگیان ،مربیان و صاحبنظران در امر تعلیم وتربیت کشور شورای عالی آموزش و پرورش براساس این قانون تشکیل می‌گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید