پروژ مالی با موضوع فروشگاه مبلمان

پروژ مالی با موضوع فروشگاه مبلمان
نوع فایل
word
حجم فایل
296kb
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پروژ مالی با موضوع فروشگاه مبلمان می باشد که با فرمت ورد در ۱۶ صفحه نگارش شده است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه

یکی از شاخصه های رشد تمدن، تغییر و تحول در نگرش انسان نسبت به زندگی بوده است و به طبع آن تغییر در طراحی در کلیه اسباب و لوازم مورد استفاده در زندگی از طراحی در لباس تا معماری و دکوراسیون داخلی منازل و… ظهور صنعت در قرن نوزدهم، تغییراتی بنیادین در تفکر و تولید ایجاد کرد و انتقال و تغییر صور و اشکال از معماری سنگین و مکعبی شکل به صور منحنی شکل، یکی از عوامل زمینه ساز در طراحی مبلمان بوده است. به عبارتی معماری و دکوراسیون را اساساً نمی توان از هم تفکیک کرد.

پروژ مالی با موضوع فروشگاه مبلمان

مبلمان از تغییر شکل و تحول چهارپایه ها، نیمکت ها… و میزهای ساده حاصل شد و این تغییرات تدریجاً و در طول زمان حاصل شد و این تغییرات تدریجاً و در طول زمان حاصل شد زمان ساخت نخستین مبل های اولیه را، به علت عدم دستیابی به نام سازندگانشان دقیقاً نمی توان مشخص کرد. بعد از قرن ۱۵ بود که اولین مبل هایی که شناسایی شده اند نام سازندگان و صنعتگران خود را به همراه داشته اند. در قرن ۱۸ میلادی مبلمان حجیم و پر زینت، انعکاسی از معماری و اماکن مذهبی آن دوران بود، قطعات قطور و خشک و خشن به مدد کنده کاری های حجیم همراه با نصب قطعات فلزی گران قیمت و سنگ ها و چوب های کمیاب تزیین می شدند و این مخصوص دورانی است که هنوز مهارت های فنی و تکنولوژی ماشینی نتوانسته بود توان سازندگان را افزایش دهد.

شرح کلی موضوع

این پروژه مربوط به دوره کوتاهی از دوره مالی یک فروشگاه مبل در استان تهران که یک موسسه بازرگانی محسوب می شود و به خرید و فروش مبل می پردازد است.

این پروژه از دو بخش تشکیل شده است :

۱-بخش طرح که شامل قانون و فاز اجرا می باشد که به آن خواهیم پرداخت.

۲-بخش دوم که شامل صورتهای مالی و ثبت رویدادها در دفاتر می باشد .

این فروشگاه چهار نوع مبل را که شامل مبل معمولی، راحتی، سلطنتی و اداری میباشد، به فروش میرساند.

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید