پکیج پاورپوینت سبک زندگی سالم

پکیج پاورپوینت سبک زندگی سالم
نوع فایل
ppt
حجم فایل
11mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان

پکیج پاورپوینت سبک زندگی سالم

کاربران عزیز ، محتوای این فایل شامل پاورپوینت جامع با موضوع سبک زندگی سالم در ۵۸ اسلاید بهمراه پاورپوینت خانواده و سبک زندگی سالم در ۱۴ اسلاید و پاورپوینت چالش های ترویج سبک زندگی سالم و راهکارهای آن در ۲۹ اسلاید ،پاورپوینت شیوه زندگی سالم در ۱۴۵ اسلاید و همچنین پاورپوینت شیوه زندگی سالم  Healthy Lifestyle در ۲۵ اسلاید قابل ویرایش می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دانلود و دریافت نمائید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت سبک زندگی سالم ، متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۷

سبک زندگی، سبک زندگی سالم

مفهوم سبک زندگی متکی بر این ایده است که افراد به طور معمول الگوی قابل تشخیصی از رفتار را در زندگی روزانه خود به نمایش می گذارند.

واژه سبک زندگی سالم ناشی از این ایده است که الگوی زندگی روزانه افراد می تواند به عنوان سالم یا غیرسالم مورد داوری قرار گیرد.

زندگی سالم، زندگی متعادلی است که در آن هر فرد به طور آگاهانه رفتارهای سالم را انتخاب می کند البته مجموعه این انتخاب ها، متأثر از عوامل زیادی است.  

محتوای اسلاید ۱۲

تعریف سبک زندگی سالم

با استفاده از تعریف WHO می توان گفت سبک زندگی سالم راهی است برای زندگی سالم بر اساس الگوهای قابل تعریف رفتار که در تعامل بین ویژگی های فردی، روابط اجتماعی و شرایط محیطی زندگی افراد تعیین می شود.

سبک زندگی سالم افراد مترادف است با مجموعه تصمیم های متخذه توسط آنها که بر سلامت شان تأثیر می گذارد و کم یا زیاد تحت کنترل آنها است.

عادت های غیرسالم مردم موجب ایجاد مخاطرات بهداشتی خود خواسته برای آنها می شود و وقتی که این رفتارها موجب بیماری یا مرگ شود، می توان سبک زندگی قربانی را عامل مؤثر یا موجب بیماری یا مرگ او دانست.

محتوای اسلاید ۲۳

عوامل تعیین کننده انتخاب سبک زندگی سالم

انتخاب سبک زندگی سالم، رفتاری اتفاقی و مستقل از ساختار و بافت جامعه نیست بلکه انتخابی متأثر از شانس های زندگی است. پنج عامل تعیین کننده مهم انتخاب سبک زندگی سالم شامل مهارت ها و صلاحیت های فردی، استرس، فرهنگ، روابط بین فردی و اجتماعی و احساس کنترل زندگی می باشد.

تاثیر متقابل عواملی نظیر مجاورت افراد با عوامل خطر، میزان انعطاف پذیری اجتماعی و استعداد ژنتیک آنها موجب تجربه درجه های گوناگونی از سلامت و خطر در بین اقشار مختلف مردم می شود.

سبک زندگی سالم به عنوان محصول تعامل بین انتخاب ها، مهارت ها، صلاحیت ها و عادت های افراد با موقعیت های اجتماعی، میزان آسیب پذیری و مجاورت آنها با عوامل خطر تعریف می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید