گزارش کامل کارورزی ۱

گزارش کامل کارورزی ۱
نوع فایل
word
حجم فایل
67kb
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,900 تومان٪92 تخفیف

گزارش کامل کارورزی ۱

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کامل کارورزی ۱ با فرمت ورد در ۱۸ صفحه قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست مطالب گزارش کامل کارورزی ۱

گزارش خاطره ی روز اول کارورزی ۱

مشاهده ی تاملی ۳

گزارش فیزیکی ۴

گزارش (روایتی) ازساختارسازمانی واداری مدرسه ۷

گزارش آموزشی ۱۰

گزارش عاطفی ۱۱

فرم مشاهده ی کلاس درس (اختیاری) ۱۵

جمله پایانی ۱۸

گزارش روز اول کارورزی

با صدای زنگ هشدار موبایلم که شب قبلش بر روی ساعت ۶ تنظیم کرده بودم بیدار شدم وپس ازاینکه نماز خواندم با دوستانم به سلف رفتیم و پس از صرف کره ومربا به خوابگاه آمدم و مسواک زدم و سپس لباس هایی که شب قبلش اتو زده بودم را پوشیدم و موهایم را مرتب کردم ادکلن زدم و کفش هایم را که واکس زده بود را پوشیدم و با بچه ها را افتادیم پس از چند دقیقه اتوبوس آمد و سوار شدیم.

پارک ملت پیاده شدیم و به سمت مدرسه پیاده به راه افتادیم. مدرسه را به راحتی پیدا کردیم و رفتیم داخل مدرسه بچه ها داخل کلاس بودند وما به دفتر مدرسه رفتیم و خودمان را معرفی کردیم و کارت های کارورزی و نامه آقای رستمی را به معاون دادیم و معاون ما را تا کلاس همراهی کرد و ایشان من و دوستم جواد جعفری را به عنوان کارورز به معلم پایه هفتم معرفی کرد و اجازه خواست تا ما از تجربیاتشان استفاده کنیم و معلم مربوطه هم اظهار خوشحالی کرد و پس از معرفی ما به عنوان همکار و مهمان به دانش آموزان از ما خواست که ته کلاس روی صندلی هایی که بین ردیف ها بود بنشینیم.

دوست دیگرم محمد جواد غدیری نیز به کلاس نهم رفت. همین که روی صندلی نشستم بچه های کنارم سلامم کردند و با هم دست دادیم و به من خوشامد گفتند معلم به سرگروه ها گفت که تکالیف بچه ها را چک کنند و پس از اتمام شروع به تدریس نمود. پس از اینکه تدریسش تمام شد چند صفحه را پای تخته نوشت و به دانش آموزان گفت (تمارین و کار در کلاس هایش را حل کنند و در این حین همکارانم شما را راهنمایی میکنند و اگر سوالی داشتید میتوانید از آنها بپرسید). یعنی از ما خواست که به بچه ها کمک کنیم و ما هم پاشدیم و بچه ها را در سوالاتی که با شوق میپرسیدند یاری میکردیم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید