دانلود کارورزی سه (کنش پژوهی) با فرمت ورد

دانلود کارورزی سه (کنش پژوهی) با فرمت ورد
نوع فایل
word
حجم فایل
249kb
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

دانلود گزارش کارورزی سه (کنش پژوهی) با فرمت ورد در ۷۴ صفحه

چکیده:

درس کارورزی به مثابه بالارفتن از نردبانی است که در گودال ژرف و بی نور کار گذاشته شده است.آنچه مسلم است دانشجو معلم باید پلکان نردبان را یک به یک طی کند.در صعود،سرعت مطرح نیست، بلکه سود جستن از امنیتی که در پله های پایین تر به دست می آورد،خودش را به پله های بالاتر می رساند ، و همیشه پذیرفتن مسئولیت های بزرگتر را برای او فراهم می آورد.

در این ترم برخلاف کارورزی ترم های گذشته، که کارورزان در تدریس نقشی نداشتند یا قسمتی از تدریس را برعهده داشتند، در کارورزی سه هر کارورزی چند تدریس را بر عهده داشت. تا از این طریق بتواند آنچه را در طی کارورزی های گذشته فراگرفته است جامه ی عمل بپوشاند. کارورزی سه شامل فرم های الف،ب،ج میباشد، که هرکدام مربوط به زمان و موقعیت خاص خود می باشند که به عنوان مثال فرم الف در برگیرنده ساعات و زنگ های آموزشی کارورز در مدرسه، نگارش فرم ب شامل بحث های مربوط به کارورزی با استاد راهنما و فرم های ج چهارچوب طرح آموزشی را شامل میشود.

با گذراندن این ترم از کارورزی و نوشتن گزارش مربوط به آن کارورز با نحوه ی کلاس داری، مدیریت زمانی،نوع درگیرکردن دانش آموزان و طراحی آموزشی آشنا شده و بهترین روش ها و متون آموزشی برای برخورد با آنها را فرا میگیرد.آنچنان که این موارد بعنوان یک کارورزمشغول در مدرسه ابتدایی دخترانه معصوم را برای بنده نیز شامل میشود.

مقدمه:

اهمیت کارورزی برای دانشجو معلمان از آن جهت می باشد که امکان و فرصت برای آشنایی دانشجویان با محیط کار محسوب میشود،که نه تنها باعث افزایش قابلیت ها و علاقمندی ها و گزینش خود در زمینه های مختلف پی برده و نقاط ضعف و قوت خود را ارزیابی می کنند و در مرحله ی عمل است که، کارورز قادر به برقراری ارتباط گفتاری یا کلامی و افزایش مهارت های ارتباطی و گفتاری و غیرگفتاری خواهد شد.به نظر من کارورزی به دانشجویان این فرصت را می دهد تا به بهترین نحو از محیط کاری عینی تجربه کنند.

دانلود گزارش کارورزی سه (کنش پژوهی)

این گزارش شامل مجموعه فعالیت های انجام گرفته در نیم سال اول تحصیلی و یا کارورزی سه می باشد. در کارورزی یک و دو این امکان وجود داشت تا کارورزان نسبت به محیط واقعی و شرایط آموزشی حرفه خویش آگاهی لازم را پیدا کنند و باعث شد تا کارورزان به طور مستقیم با روش های کلاسداری و آموزشی آشنا شده و به این نکته دست یابند که شناخت نیازها و استعدادها مفید باشد.همچنین باید گفته شود در کارورزی های سپری شده با درگیر نمودن فراگیران با مطالب درسی و به چالش کشیدن آنها در رفع بدفهمی ها و استفاده از منابع و وسایل تدریس مناسب،تجارب فراوانی را کسب نموده و از این تجارب باید در کارورزی سه نهایت استفاده شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید