آزمون شخصیت نئو با فرمت پاورپوینت

آزمون شخصیت نئو با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
761kb
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت آزمون شخصیت نئو در حجم ۹ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت آزمون شخصیت نئو ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

معرفی آزمون

آزمون شخصیت NEO PI-R که به آزمون ۵ عامل بزرگ شخصیت (Big Five) معروف است از سوی مک ری و کاستا در اواخر دهه ی ۸۰ و اوائل دهه۹۰ میلادی ارائه شد و محصول ۴ دهه تلاش و کوشش در زمینه روانشناسی شخصیت است. این آزمون یکی از آزمونهای جامعی است که پنج جنبه یا محدوده ی اصلی شخصیت و ویژگی های مرتبط با این جنبه ها را می سنجد. این پنج جنبه یا عامل که درپنج شاخص های ازمون مورد بررسی قرار می گیرند، امکان بررسی جامعی از شخصیت افراد بالغ را فراهم می سازد.

تست پنج عاملی شخصیت یکی از معتبر ترین تست های روان شناسی در دنیاست. محققانی که این تست را به وجود آورده اند سال ها صفات مختلف شخصیتی را انتخاب کرده اند و پرسشنامه های مفصل را روی مردم اجرا کرده اند و بعد با روش های پیچیده آماری رسیده اند به این پنج عامل بزرگ شخصیت.

محتوای اسلاید ۵

پرسشنامه شخصیتی پنج عاملی NEO

فرم بلند این پرسشنامه در ۲۴۰ عبارت ، به منطور اندازه گیری پنج عامل یا حیطه اصلی روان نژندی ، برونگرایی ،انعطاف پذیری ، دلپذیر بودن و مسئولیت پذیری طراحی شده است . همچنین این پرسشنامه فرم دیگری به نام NEO-FFI دارد که یک پرسشنامه ۶۰ سؤالی است و برای ارزیابی پنج عامل اصلی شخصیت به کار می رود . در فرم ۲۴۰ سؤالی هر عامل ۶ سطح یا زیر مقیاس است ، در حالیکه درفرم کوتاه هر عامل با ۱۲ سؤال سنجیده می شود ….

فهرست و عناوین اسلایدها:

معرفی آزمون

شاخص های آزمون

پرسشنامه

روایی و پایایی

شیوه نمره گذاری

تفسیر آزمون

منابع

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید