اقتصاد و توسعه ی اقتصادی کشور روسیه با فرمت پاورپوینت

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
86kb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین تحقیق پاورپوینت درس توسعه اقتصادی و برنامه ریزی با موضوع : اقتصاد و توسعه ی اقتصادی کشور روسیه با فرمت ppt در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست :

زندگی اقتصادی مردم روسیه

وضعیت اجتماعی روسیه در دوران پوتین

امارهای اقتصادی این کشور

تجارت

بخشی از متن :

محتوای اسلاید ۵

روسیه با تولید ناخالص داخلی ۲۱۱۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۳ هشتمین اقتصاد بزرگ جهان (ششمین بر مبنای قدرت برابری خرید) بوده‌است. این کشور پس از فروپاشی شوروی به اقتصاد بازار روی آورده‌است و به منابع طبیعی عظیم خود متکی است. درآمد سرانهٔ این کشور در سال ۲۰۱۳ بیش از ۱۸ هزار دلار (بر مبنای قدرت برابری خرید) که این کشور را در رتبه پنجاه و هفتم دنیا می نشاند. این کشور یکی از پنج عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل، عضو گروه هشت، شورای اروپا، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری شانگهای و کشورهای مستقل همسود است.

محتوای اسلاید ۱۷

وضعیت اجتماعی روسیه در دوران پوتین

اما در این دوران ضعفهایی نیز وجود داشت. طبق آمارهای موجود نرخ قتل در دوران ریاست جمهوری پوتین افزایش یافت. در فاصله سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ میلادی هزینه های بهداشتی تنها ۶ درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل می داد که نسبت به سالهای ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۰ میلادی ۴/۰ درصد تنزل داشت. این کاهش نشان دهنده ضعف روسیه در بخش بهداشت است.

محتوای اسلاید ۱۲

زندگی اقتصادی مردم روسیه

روسیه که بزرگترین بازمانده امپراتوری شوروی است در دوره ریاست جمهوری پوتین دولتی بزرگتر از دوره های قبل داشت و پرداخت حقوق بازنشستگی، پرداخت به موقع دستمزدهای دولتی، ساخت جاده و راه، ساخت مراکز آموزش عالی با امکانات کامل و سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش از دیگر سیاستهایی بود که این دولت در پیش گرفت و به موجب آن مردم به طور مستقیم منتفع شدند. در این سالها بر شمار ثروتمندان روس اضافه شد و همین مساله سبب مطرح شدن روسیه در عرصه بین المللی گردید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.