بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر به‌موقع بودن و قابلیت اتکای صورتهای مالی

بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر به‌موقع بودن و قابلیت اتکای صورتهای مالی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
306kb
نویسنده
دسته بندی
8,800 تومان

کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت بسیار حرفه ای و با کیفیت بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر به‌موقع بودن و قابلیت اتکای صورتهای مالی در ۱۹ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر به‌موقع بودن و قابلیت اتکای صورتهای مالی،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

مقدمه

سرمایه‌گذاران قبل از سرمایه‌گذاری با مسائل اطلاعاتی و پس از سرمایه‌گذاری با مسائل نمایندگی مواجه هستند. که هر دو زاییده «عدم تقارن اطلاعاتی» است.

بهبود کیفیت افشا می‌تواند کاهش عدم تقارن اطلاعاتی را به‌دنبال داشته باشد.

از طرفی، در یک اقتصاد اطلاعات‌محور، وجود یک جریان آزاد و کارآمد اطلاعات منجر به تخصیص بهینه منابع شده و در نتیجه، رشد اقتصادی را در پی‌خواهد داشت.

بنابراین: “بهبود کیفیت افشا موجب کارایی در تخصیص منابع خواهد شد.”

محتوای اسلاید ۱۸

بحث و نتیجه‌گیری

پیشنهادهای کاربردی:
سازمان بورس و اوراق بهادار تهران به عنوان نهاد قانون‌گذار، در تدوین قوانین و مقررات مربوط به افشای اجباری و انجام امور نظارتی توجه بیشتری را به شرکت‌هایی که در صنایع کمتر رقابتی فعالیت می‌کنند؛ معطوف دارد و قوانین سختگیرانه‌تری را برای شرکت‌های مزبور در نظر گیرد.
سرمایه‌گذاران و اعتباردهندگان در تجزیه و تحلیل‌های خود، به شدتِ رقابتی بودن بازار و تأثیری که بر کیفیت افشای اطلاعات می‌گذارد؛ توجه کنند.
پیشنهادهای پژوهشی:
اثر سایر معیارهای رقابت در بازار محصول همچون شاخص لرنر یا لرنر تعدیل شده بر کیفیت افشای اطلاعات در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار را مورد بررسی قرار دهند.
محدودیت‌های پژوهش:
برای محاسبه شاخص هرفیندال‌هیرشمن تنها از شرکت‌های عضو بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران استفاده شده است. در حالی‌که برخی رقبای صنایع، عضو بورس و فرابورس نیستند.

عناوین پاورپوینت:

مقدمه

انواع رویه‌های افشا (اثر رقابت در بازار محصول بر کیفیت افشا)

کیفیت افشا

پیشینه خارجی پژوهش

پیشینه داخلی پژوهش

فرضیه‌های پژوهش

روش‌شناسی پژوهش

جامعه آماری پژوهش

مدل‌های پژوهش برای آزمون فرضیه‌ها

اندازه‌گیری متغیرهای پژوهش

آمار توصیفی متغیرهای پژوهش

نتایج آزمون فرضیه اول: رقابت در بازار محصول و به‌موقع بودن

نتایج آزمون فرضیه دوم: رقابت در بازار محصول و قابلیت اتکا

بحث و نتیجه‌گیری

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید