بررسی رفتار مصرف کننده دکتر جمشید سالار (خلاصه و نمونه سوالات)

بررسی رفتار مصرف کننده دکتر جمشید سالار (خلاصه و نمونه سوالات)
نوع فایل
pdf ،ppt،word
حجم فایل
21mb
نویسنده
12,000 تومان 9,800 تومان٪18 تخفیف

بررسی رفتار مصرف کننده دکتر جمشید سالار (خلاصه و نمونه سوالات)

دانشجویان و کاربران گرامی ،در این بخش کامل ترین و جامع ترین مجموعه درس بررسی رفتار مصرف کننده ،مدیریت رفتار مصرف کننده شامل خلاصه کتاب بررسی رفتار مصرف کننده دکتر جمشید سالار بهمراه مجموعه سوالات تالیفی کتاب و همچنین نمونه سوالات امتحانی پایان ترم ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه با کد درس ۱۲۱۸۶۷۶-۱۲۳۵۰۲۱ با فرمت pdf ،ppt،word آماده دانلود شده است که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت:

بخش بندی ، ادراک ، یادگیری و حافظه

مقدمه

مصرف کنندگان نقش مهمی در استراتژی بازاریابی شرکت ها دراند. در دنیای امروز قدرت چانه زنی مشتریان بشدت افزایش یافته است . شرکت ها باید با شناسایی بخش های مختلف بازار ، محصولاتی را تولید کنند که نیاز ها و خواسته های این بخش ها را تامین کنند . بنابراین ، شرکت ها باید از استراتژی (( بازاریابی انبوه )) به سمت استراتژی (( سفارشی سازی انبوه )) حرکت کنند.

بخش بندی رفتارمصرف کنندگان :

شرکت ها می توانند مصرف کنندگان را براساس متغیرهای جمعیت شناختی همچون : سن ، جنس ، درآمد یا شغل بخش بندی کنند.بعلاوه یک تقسیم بندی دیگر براساس متغیرهای روانشناختی مصرف کنندگان را براساس نحوه گذراندن اوقات فراغت ، نوع موسیقی و رنگ مورد علاقه تقسیم میکند.دانستن ویژگی های مصرف کنندگان ، نقش مهمی در بازاریابی  دارد.بنابراین ، شناخت بخش های مختلف بازار و طراحی تولید محصولاتی متناسب با نیازها و خواسته های هر یک از بخش ها یکی از وظایف ضروری مدیران بازاریابی است.ایجاد وفاداری برای برند شرکت ، یک استراتژی هوشمندانه بازاریابی است. بنابراین شرکت ها در بخش بندی بازار ، ابتدا بخش های وفادار یا مصرف کنندگان عمده را تعریف می کنند. معمولا بازاریان در تعریف بخش های بازار از قانون ۸۰/۲۰ استفاده میکنند. بر اساس این قانون ۲۰ درصد مشتریان باعث فروش ۸۰ درصدی سازمان میگردد.

بخشی از متن سوالات:

– تعریف نگرش را بیان کنید؟

«نگرش» عبارت است از احساسات، باورها و رفتارهای پایدار افراد درباره ی خود، سایر افراد، ایده ها، محصولات، تبلیغات یا موضوعات. نگرش تعیین کننده رفتارهای مصرفی افراد است.

۲- عناصر نگرش را بیان کنید.

نگرش دارای سه عنصر است:

– باورها

– رفتارها

– احساسات

۳- نظریه دانیل کاتز چه نام دارد و در چه خصوصی است؟

نظریه ای را به نام «نظریه ی کارکردی نگرش مطرح کرد. این نظریه توضیح می دهد که نگرش چگونه در رفتارهای اجتماعی افراد تأثیر می گذارد.

۴- کارکردهای نگرش را نام ببرید؟

– کارکرد سودگرایانه       – کارکرد بیان ارزش

-کارکرد دفاع از خود       – کارکرد دانشی

۵- روان نگاری چیست؟

روان نگاری بیان کننده این موضوع است که چگونه افراد از طریق فعالیت ها، علایق و ایده های مختلف، سبک زندگی و هویت خود را نشان می دهند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید