پاورپوینت کتاب رفتار مصرف کننده سولومون

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
8mb
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 15,000 تومان٪50 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت برخی فصول و صفحات کتاب رفتار مصرف کننده ؛ خریدن، داشتن و بودن مؤلف: مایکل آر سولومون می باشد که با فرمت ppt در ۳۹۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست پاورپوینت کتاب رفتار مصرف کننده سولومون:

فصل ۱:

قلمرو مصرف کنندگان

فصل ۲:

ادراک

فصل ۳:

یادگیری و حافظه

فصل ۴:

انگیزش و ارزش ها

فصل ۵:

خویشتن

فصل ۶:

شخصیت و سبک زندگی

فصل ۷:

نگرش ها

فصل ۱۱:

تاثیر گروه و رهبری عقیده

فصل ۱۲:

تصمیم گیری سازمانی و خانوادگی

فصل ۱۳:

درآمد و طبقه اجتماعی

فصل ۱۴:

خرده فرهنگهای قومی ،نژادی و مذهبی

پیشگفتار

رفتار مصرف کننده در حوزه ی مطالعات بین رشته ای است، و مایکل سولومون، مؤلف این اثر، با چیرگی اعجاب آوری توانسته از عهده ی این مطالعات در حوزه ی رفتار مصرف کننده بخوبی برآید. سولومون، در زمره ی درخشانترین استادان جهان در حوزه ی رفتار مصرف کننده است که حرف نخست را میزند. درباره ی زندگی علمی و حرفهای سولومون میتوانید به مصاحبه ی اختصاصی مجله ی توسعه مهندسی بازار شمارهی ۳۲ ، با پروفسور سولومون مراجعه کنید.
نیازی نیست به پیشینه ی علمی و حرفهای سولومون بنگریم که کارنامه ی مفصل و پرباری دارد. کافی است تنها از منظر همین کتاب رفتار مصرف کننده به شکوه دانشی و بینشی وی پی ببریم. کتاب رفتار مصرف کننده سولومون را ورق بزنید. از ساختار شکلی و محتوایی کتاب به شگفت خواهید آمد. رفتار مصرف کننده در اوج دانایی و ظرافت هنری نویسنده ای چیره دست در قالب واژگان، عبارات، جداول، شکلها، نمودارها، پنجره ها و دریچه های مختلف به زیبایی آراسته شده است. ذهن زیبا، منطقی، و پرانسجام سولومون را تحسین خواهید کرد که کتاب پر حجم رفتار مصرفکننده را آنچنان خوشنقش و نگار با محتوای جالب و جاذب تدوین کرده که تا ساعتها میتوان آن را خواند و لذت برد بی آنکه خستگی و کم حوصلگی پدیدار شود که بیماری عصر دیجیتالیسم است…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.