تجزیه و تحلیل شنای پروانه در ۱۰۶ اسلاید

تجزیه و تحلیل شنای پروانه در ۱۰۶ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
40mb
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان

کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت بسیار جامع و کامل با موضوع تجزیه و تحلیل شنای پروانه با فرمت ppt در ۱۰۶ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

فهرست

مقدمه

تاریخچه

مشخصات این شنا

آموزش

مشخصات آناتومیکی

تحلیل آناتومیکی

تحلیل بیومکانیکی

آسیب ها

منابع

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت تجزیه و تحلیل شنای پروانه ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید 

با پیشرفت دانش تربیت بدنی در حوزه علوم انسانی نیاز به استفاده از علم بیو مکانیک در الگوهای حرکتی مهارت های ورزشی بیش از پیش محسوس است.از این رو می توان با تجزیه و تحلیل آناتومیکی و بیومکانیکی الگوهای حرکتی،معیاری دقیق برای اصلاح و آموزش این الگوها تبیین کرد.

همچنین با توجه به سطح تحلیل می توان اطلاعاتی برای تدوین برنامه های بدنسازی ویژه رشته های ورزشی و به حداکثر رساندن بهره وری در حرکات ورزشی استنباط نمود.از این جهت تحقیق حاضر با توجه به کمبود مطالعه در حوزه مهارتی شنای پروانه از دو منظر آناتومیکی و بیومکانیکی انجام شده است.

محتوای اسلاید ۱۰

تاریخچه شنای پروانه در جهان

شنای پروانه دومین شنا از نظر سرعت می باشد.شنای پروانه یکی از زیباترین و مشکل‌ترین انواع شنا است.این شنا درسال‌های ۱۹۳۰ از تحول شنای قورباغه سنتی بوجود آمد.در سال ۱۹۵۶این شنا به طور رسمی وارد مسابقات المپیک شد.

محتوای اسلاید ۱۶

آموزش پای پروانه

گام اول

برای فراگیری حرکت ابتدا در بیرون از استخر بایستید و دستها را بالا آورده،در طرفین بدن به حالت صلیب قرار دهید.در این وضعیت بر روی انگشتان پا ایستاده،میان تنه خود را به طرف عقب و جلو حرکت دهید.

محتوای اسلاید ۲۵

هماهنگی کامل در شنای پروانه

گام اول

با گرفتن یک تخته شنا در بین دستها،حرکت پای دلفین رادرحال سُرخوردن اجرا کنید.درخلال حرکت،یکی از دستهایتان را از تخته رها کنید و همانند دست کرال سینه حرکت کنید،با این تفاوت که آن را با لبه ی داخلی به آب وارد کنید و اندکی داخل ببرید و سپس همین تمرین را با دست دیگر اجرا کنید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید