تحقیق درس تعلیمات دینی با موضوع اهل بیت پیامبر (ص) حضرت معصومه

تحقیق درس تعلیمات دینی با موضوع اهل بیت پیامبر (ص) حضرت معصومه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین تحقیق درس تعلیمات دینی با موضوع اهل بیت پیامبر (ص) حضرت معصومه می باشد که با فرمت pdf در ۲۰ صفحه  بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمتی از تحقیق درس تعلیمات دینی:

حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بانویی بهشتی، غرق در عبادت و نیایش، پیراسته از زشتی ها و شبنم معطر آفرینش است. شاید یکی از دلایل معصومه نامیدن این بانو، آن باشد که عصمت مادرش حضرت زهرا سلام الله علیها( در او تجلی یافته است. بر اساس پاره ای از روایات، این لقب از سوی امام رضا علیه السلام به این بانوی والامقام اسلام وارد شده است؛ چنان که فقیه بلند اندیش و سپید سیرت شیعه، علامه مجلسی ره در اینباره میگوید: امام رضا علیه السلام در جایی فرمود: هرکس معصومه را در قم زیارت کند، مانند کسی است که مرا زیارت کرده است.

تحقیق درس تعلیمات دینی با موضوع اهل بیت پیامبر

احادیثی در رابطه او:

امام صادق علیه السلام میفرماید:

ان للّه حرماً و هو مکه ألا ان لرسول اللّه حرماً و هو المدینه ألا وان لامیرالمؤمنین علیه السلام حرماً و هو الکوفه الا و ان قم الکوفه الصغیره ألا ان للجنه ثمانیه ابواب ثلاثه منها الی قم تقبض فیها امراه من ولدی اسمها فاطمه بنت موسی علیهاالسلام و تدخل بشفاعتها شیعتی الجنه با جمعهم معنی:خداوند حرمی دارد که مکهاست پیامبر حرمی دارد و آن مدینهاست و حضرت علی)علیه السلام حرمی دارد و آن کوفهاست و قم کوفه کوچک است که از ۸ درب بهشت سه درب آن به قم باز میشود – زنی از فرزندان من در قم از دنیا میرود که اسمش فاطمه دختر موسی علیه السلام است و به شفاعت او همه شیعیان من وارد بهشت میشوند.

امام رضا)علیه السلام( میفرماید:

هرکس نتواند به زیارت من بیاید، برادرم را در ری یا خواهرم را در قم زیارت کند که ثواب
زیارت مرا در مییابد.

امام صادق علیه السلام میفرماید الّا ان حرمی و حرم ولدی بعدی قم)معنی:آگاه باشید که حرم و حرم فرزندان بعد از من قم است..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.