تحقیق پاورپوینت آشنایی با استان سمنان

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 6,600 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین تحقیق پاورپوینت درس جغرافیای جهانگردی ایران موضوع : آشنایی با استان سمنان می باشد که با فرمت ppt در ۳۳ اسلاید قابل ویرایش بهمراه تصاویر تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

تحقیق پاورپوینت آشنایی با استان سمنان

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، بنا به گزارش مرکز آمار ایران از نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ استان سمنان ۷۰۲ هزار و ۳۶۰ نفر جمعیت در ۲۱۵ هزار و ۵۷۱ خانوار شامل ۳۵۶ هزار و ۶۵۶ نفر مرد و ۳۴۵ هزار و ۷۰۴ نفر زن

به گزارش ایسنا، اگرچه مناطق کویری هم جاذبه‌های فراوانی برای بسیاری از گردشگران و دوستداران طبیعت‌ دارند اما تمام استان سمنان به کویر خلاصه نمی‌شود، این استان دارای تنوع اقلیمی است.

استان سمنان سرزمین کوه و جنگل و کویر، آسمانی صاف با شب‌های پرستاره،

موقعیت جغرافیایی:

استان سمنان در دامنه‌های جنوبی سلسله جبال البرز واقع شده است و ارتفاع استان از شمال به جنوب کاسته و به دشت کویر ختم می گردد.

این استان با وسعتی حدود ۹۶۰۰۰ کیلومترمربع ۵.۶ درصد از مساحت کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ ششمین استان کشور است.

استان سمنان از جانب شمال به استان مازندران، از جنوب به استان اصفهان، از مشرق به استان خراسان و از مغرب به استان تهران محدود می شود.

همجواری با رشته کوه‌های البرز و زمینهای هموار کویر شرایط اقلیمی متنوعی برای این استان بوجود آورده است، بطوری‌که قسمت جنوبی؛ آب و هوایی گرم و خشک، نواحی مرکزی؛ معتدل، قسمت شمال شرقی آب و هوایی سرد و خشک و قسمت شمالی نسبتاً سرد است. این تنوع آب و هوایی پوشش گیاهی متنوعی را نیز در این استان به وجود آورده است.

مرکز این استان شهر سمنان می‌باشد و دارای هشت شهرستان شامل سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، میامی و آرادان و سرخه است .

استان سمنان دارای بیش از یک هزار و ۱۴۷ اثر تاریخی شناسایی شده است و تا کنون ۷۱۱ اثر تاریخی، طبیعی و معنوی این استان به ثبت ملی رسیده است….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.