تحقیق پاورپوینت غذا داروها با فرمت ppt در ۴۶ اسلاید قابل ویرایش

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
18mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 7,800 تومان٪20 تخفیف

کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین تحقیق پاورپوینت غذا داروها با فرمت ppt در ۴۶ اسلاید قابل ویرایش می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای تحقیق پاورپوینت غذا داروها ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

تعریف غذادارو:

فراورده های غذایی هستند که مانند دارو فواید سلامتی بخش ازجمله پیشگیری و درمان بیماری ها را دارند.تحقیقات ثابت کرده اند که غذاهای حاوی ترکیبات شیمیایی گیاهی به عنوان مثال کاروتینوئید های هویج، می توانند به پیشگیری از بیماری ها مانند سرطان، دیابت ها، بیماری های قلبی و فشار خون کمک کنند.در سال های اخیر توجه و علاقه ی رو به رشدی نسبت به غذادارو هایی که فواید سلامتی بخشی دارند و جایگزین دارو های امروزی هستند شکل گرفته است.

محتوای اسلاید ۱۹

پری بیوتیک

پری بیوتیک ها دسته ای از پلی ساکاریدهای غیرقابل هضم در روده کوچک هستند و در روده بزرگ به عنوان منبع انرژی مورد استفاده باکتری های منفی ( پروبیوتیک ها) که فلور طبیعی روده هستند، قرار میگیرند و موجب تکثیر آنها می گردند.به عبارت دیگر پری بیوتیک ها منابع غذایی کربوهیدراته غیرقابل هضم انتخابی هستند که رشد و تکثیر باکتریهایی مانند بیفیدوباکتریوم و لاکتوباسیل را تحریک می کنند.

پری بیوتیک ها الیگوساکاریدهایی هستند که ممکن است بطور طبیعی در غذاهای خاصی مانند : میوه ها و سبزیجات وجود داشته باشند ، یا اینکه با بیوسنتز قندهای طبیعی پلی ساکاریدها تولید شده و بدلیل خواص تغذیه ای شان به فرآورده های غذایی اضافه شوند.

محتوای اسلاید ۴۴

غنی سازی تخم مرغ با امگا ۳ :

تخم مرغ در حالت عادی دارای مقادیر اندکی از اسیدهای چرب امگا ۳ میباشد و لیکن برای اینکه تخم مرغ به ماده غذایی تدیل شود که به عنوان منبع امگا ۳ شناخته شود باید با یکی از منابع اصلی دارای امگا ۳ غنی گردد.

فواید مصرف امگا-۳ :

۱- کاهش کلسترول و تری گلیسریدهای خون.

۲- جلوگیری از تصلب شرایین.

۳- کاهش فشار خون.

۴- درمان و کاهش دردهای مفاصل.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.